به گفته دبیراتحادیه تولید کنندگان مصالح ساختمانی تهران، از زمانی که بازار بورس از رونق افتاده، بازار خریدوفروش مصالح ساختمانی و درنتیجه ساخت‌وساز مسکن هم دچار رکود شده است.
بازار خرید و فروش مصالح ساختمانی و ساخت‌وساز مسکن دچار رکود شده است
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، مهدی شیخی نیا اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر خریداران مصالح ساختمانی به جای ساخت‌وساز به سمت بازسازی و تعمیرات ساختمانی روی آورده‌اند. 

وی با اشاره به رکود حاکم بر صنعت ساختمان، بیان کرد که تعداد اعضای تولید کنندگان مصالح ساختمانی انجمن از 1400 شرکت در 5 سال گذشته به 1000 عضو کاهش یافته است. 

شیخی نیا رابطه بازار بورس و بازار مسکن را یک رابطه موثر و مستقیم برشمرد و افزود: از زمانی که بازار بورس از رونق افتاده، بازار خرید و فروش مصالح ساختمانی و درنتیجه ساخت‌وساز مسکن هم دچار رکود شده است.

به گفته دبیراتحادیه تولید کنندگان مصالح ساختمانی تهران، دیجیتالی شدن و گسترش فضای مجازی بر خرید و فروش مصالح ساختمانی، تاثیر مستقیمی داشته و میل و رغبت خریداران را نسبت به خرید حضوری مصالح ساختمانی، کمرنگ کرده است. 

دبیراتحادیه تولید کنندگان مصالح ساختمانی تهران درعین حال به خریداران مصالح ساختمانی از فضای مجازی هشدارداد که فریب برخی تبلیغات محصولات و مصالح ساختمانی را نخورند، چراکه بعد از انجام خرید، ممکن است که متوجه کم‌فروشی و یا حتی بی‌کیفیتی برخی محصولات شوند.
 
https://asr8.ir/vdcc.1q0a2bqiila82.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین