بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی پیرامون فروش پنج خودرو وارداتی، قیمت این خودروها به صورت قطعی (برای سه مدل خودرو) و به صورت علی‌الحساب (برای دو مورد) اعلام شد.
اعلام قیمت قطعی سه خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، بر اساس اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، نخستین مرحله ثبت‌نام خودروهای وارداتی در سال جدید و البته اولین دور از فروش خودروهای برقی از عصر روز یکشنبه آغاز شد.
حال براساس اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در رابطه با این مرحله از عرضه‌ خودروها، یک خودرو برقی دیگر در این مرحله عرضه شده است؛ بدین ترتیب متقاضیان از میان پنج خودرو عرضه شده که سه خودرو هیوندای ENS۱، لونا و هونگچی EQM۵EV برقی هستند.

همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبرید در این دور از فروش خودروهای وارداتی عرضه شده‌اند. از محصولات عرضه‌شده سه خودرو سانی، لاماری‌ایما و هونگچی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو خودرو هیوندایENS۱ و لونا دارای قیمت فروش علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

متقاضیانی که در مرحله‌ اول ثبت‌نام خودروهای وارداتی در اسفندماه سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، از عصر روز یکشنبه (۱۶اردیبهشت‌ماه) تا پایان روز سه‌شنبه (ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه، ۱۸ اردیبهشت‌ماه) فرصت دارند از طریق سامانه عرضه خودروهای وارداتی به نشانی https://saleauto.ir برای انتخاب یک اولویت از سبد محصولات عرضه‌شده اقدام کنند.

تاکید می‌شود هیچگونه ثبت‌نام جدیدی در این مرحله صورت نمی‌پذیرد.
 
https://asr8.ir/vdcg.w9trak9yypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین