ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)  با پیش بینی بازدید بیش از ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از بیش از ۹۰ کشور جهان، از تاریخ ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌ های بین‌المللی تهران برگزار می شود.
حضور گروه سرمایه‌گذاری غدیره در ایران اکسپو ۲۰۲۴
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، دکتر مهدی عبوری مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر با بیان اینکه غدیر با تمام توان، تخصص و هلدینگ‌ها و زیرمجموعه‌های  خود در این دوره از نمایشگاه حضور خواهد یافت، گفت: غدیر به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های چندرشته‌ای بورسی ایران به مدد تجربه و تخصص خود رهیافتی مناسب و پیشران را به منصه ظهور می‌گذارد تا بتواند فرصت‌ها، دستاوردها و چشم‌انداز توسعه کشور را در برابر تجار و بازرگانان بین‌المللی به نمایش بگذارد.
عبوری با اشاره به گستردگی فعالیت غدیر اظهار داشت: غدیر با بیش از ۱۶۰ شرکت در ۷ حوزه تولیدی، صنعتی و خدماتی می‌تواند یکی از نمادهای موفق توسعه ایران اسلامی باشد.
وی افزود: غدیر از ۷ هلدینگ  گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان, شرکت سرمایه‌گذاری برق و انرژی غدیر، هلدینگ سیمان، هلدینگ حمل و نقل، هلدینگ مالی و هلدینگ صنایع و معادن غدیر تشکیل شده است.
عبوری اکسپو تهران را فرصتی درخشان برای شکستن دیوار تحریم‌های تحمیلی بر علیه ایران دانست و تاکید کرد: اکسپو تهران ۲۰۲۴ شرکت‌کنندگان بین‌المللی را تشویق می‌کند تا ایده‌ها و بهترین روش‌هایشان را با هم تبادل کنند، راه‌حل‌هایی بیابند و اشکال جدیدی از همکاری را در یک محیط تعاملی توسعه دهند.
وی با اشاره به نقش پررنگ اکسپو در دیپلماسی عمومی، هلدینگ‌های بزرگ کشور ازجمله غدیر را پرچمدار دیپلماسی اقتصادی کشور دانست و گفت: گستره فعالیت‌های غدیر که از انرژی تا حمل و نقل را شامل می‌شود که زمینه‌ساز افزایش روابط تجاری، جذب سرمایه‌گذاری خارجی و صادرات خدمات فنی و مهندسی خواهد بود و در شرایط فعلی اقتصاد ایران ضرورتی دوچندان دارد.
عبوری در پایان حضور قدرتمند، همه‌جانبه و حداکثری هلدینگ سرمایه‌گذاری غدیر در اکسپو تهران را قدم مهم برای گسترش فعالیت‌های بین‌المللی این هلدینگ دانست و تصریح کرد: چشم‌انداز غدیر بی‌شک مبتنی بر گسترش فعالیت‌های بین‌المللی خواهد بود.
 
https://asr8.ir/vdci.pa5ct1avrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین