بورس انرژی ایران امروز ‌شنبه ۲۳ دی‌ماه میزبان عرضه بیش از ۲۰ هزار و ۲۴ تن فرآورده هیدروکربوری خواهد بود که تمام این محصولات در رینگ داخلی عرضه می‌شود.
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، بیش از پنج هزار و ۷۳۳ تن فرآورده هیدروکربوری توسط شرکت پالایش نفت تهران در رینگ داخلی امروز عرضه می‌شود. دو هزار تن از این عرضه‌ها به نفتای سنگین، یک‌هزار و ۵۵۰ تن نفتای سبک و یک‌هزار تن گاز مایع اختصاص دارد. ۸۰۰ تن آیزوریسایکل و بیش از ۳۸۳ تن حلال ۴۰۲ نیز جزو فهرست عرضه‌های شرکت پالایش نفت تهران است.

شرکت پتروشیمی ایلام هم چهار هزارتن بنزین پیرولیز را در رینگ داخلی امروز عرضه می‌‌کند. بیش از یک‌هزار و ۱۶۲ تن انواع حلال، ۵۰۰ تن آیزوفید و ۵۰۰ تن آیزوریسایکل نیز از محصولاتی است که به همت پالایش نفت تبریز در رینگ داخلی امروز عرضه شده‌است.

شرکت پالایش نفت اصفهان متنوع‌‌ترین عرضه‌های امروز را به خود اختصاص داده‌است. این شرکت با عرضه بیش از دو هزار و ۳۵۲ تن انواع حلال، ۵۰۰ تن نرمال هگزان و بیش از ۳۹۵ تن نرمال پنتان جزو عرضه‌کنندگان امروز قرار گرفته‌است.

پالایش نفت بندر عباس و پالایش نفت آبادان نیز به ترتیب با عرضه دو هزار تن آیزوریسایکل و دو هزار تن نفتای سبک، نام خود را در فهرست عرضه‌کنندگان امروز قرار داده‌است.

شرکت فولاد خوزستان نیز ۴۴۰ تن اکسیژن مایع و ۴۴۰ تن نیتروژن مایع در رینگ داخلی امروز عرضه کرد‌ه‌است.
https://asr8.ir/vdcd.z0o2yt0jza26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین