اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با اعلام فراخوانی و با هدف توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور، از محققان و شرکت‌های دانش‌بنیان، دعوت به همکاری کرد.
فراخوان ایرانسل برای همکاری با شرکت‌های فناور داخلی در حوزه تجهیزات شبکه انتقال
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت به نقل از روابط عمومی ایرانسل، به دنبال توافق‌ سه جانبه با موضوع «توسعه زیست‌بوم نوآوری و بومی‌سازی زیرساخت‌های راهبردی و گلوگاهی حوزه ارتباطات و هوشمندسازی صنایع»، بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ایرانسل در نظر دارد با هدف حمایت از تولید داخل، بومی‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های تحقیقاتی و دانش‌بنیان، جهت تأمین نیازمندی‌های خود در حوزه «رادیو مایکروویو و آنتن مربوطه در باند E (با محدوه فرکانس‌های ۶۰ تا ۸۰ گیگاهرتز)»، از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، دعوت به همکاری با رویکرد تحقیقاتی کند.

ایرانسل از تمامی شرکت‌های داخلی فعال در این زمینه، دعوت می‌کند از ۲۰ تا ۳۰ دی ۱۴۰۲، با مراجعه و ثبت‌نام در سامانه مدیریت تأمین ایرانسل به نشانی sourcing.irancell.ir، سوابق و اطلاعات طرح‌ها و تحقیقات خود را  تکمیل و بارگذاری کنند.

پس از پایان مهلت ثبت‌نام و اعلام آمادگی از سوی شرکت‌های فناور، مراحل اولیه ارزیابی توسط ایرانسل انجام شده و شرکت‌های منتخب، به جلسه ارائه توانمندی‌ها با حضور تیم فنی و واحد تحقیق و توسعه ایرانسل دعوت می‌‌شوند. در مرحله پایانی نیز قرارداد تولیدی یا توافقنامه تحقیقاتی، در قالب طرح‌های حمایتی و اعطای تسهیلات با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و ایرانسل، منعقد می‌شود.

توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که با اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، آن‌ را پیگیری می‌کند.
https://asr8.ir/vdcj.yexfuqeaasfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین