رییس کمیسیون اصل نود مجلس از تشکیل کارگاه حل مشکلات پدیده در دادگستری استان خراسان رضوی خبر داد.
تشکیل کارگروهی در دادگستری خراسان رضوی برای حل مشکلات شرکت پدیده
به گزارش پایگاه خبری عصر هشت، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگروهی برای حل مسائل پدیده در دادگستری استان تشکیل شده و بناست برای مسائل مربوط به شرکت پدیده نظر مشورتی بدهد و من هم در این کارگروه حضور خواهم داشت. 

وی ادامه داد: امیدوارم با این تدبیر ریاست دادگستری استان بتوانیم مشکلات پیش روی پدیده را با کمک و نیت خیر مقام قضایی بر طرف کنیم و خنده را بعد از یک سال به روی سهامداران پدیده برگردانیم.

پژمانفر همچنین از تصمیم بانک صادرات برای خروج از پدیده خبر داد و گفت: به زودی خبر‌های خوشی را در رابطه با واگذاری سهام بانک صادرات اعلام خواهم کرد. 

وی افزود: سهامداری در پدیده میتوانست یک سرمایه گذاری موفق و باعث رونق اقتصادی برای مردم مشهد و حتی شرق کشور باشد اما با مشکلاتی مواجه شد که نمیخواهیم به آن ورود کنیم، در این میان تنها کسانی که در این موضوع مقصر نبودند و بیشترین آسیب را دیدند سرمایه گذاران و سهامداران این پروژه بودند.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس ضمن تشکر از دکتر عشقی ریاست سازمان بورس اوراق بهادار خاطر نشان کرد: با پیگیری های مستمر امروز توانستیم نماد ابنیه را در بازار توافقی درج کنیم که قطعا این موضوع باعث رونق معاملات و سرمایه گذاری در پدیده خواهد شد و مشکلات مردم به مرور برطرف می شود.
https://asr8.ir/vdce.f8ebjh8w79bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین