فرماندار طرقبه-شاندیز از تعویق جلسه مربوط به اسناد رهنی شرکت پدیده خبر داد.
جلسه فرمانداری طرقبه درخصوص پدیده به تعویق افتاد
حمیدرضا رحیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری عصر هشت، در پاسخ به سوالی درباره تاخیر در برگزاری جلسه فوق‌العاده مربوط به اسناد رهنی شرکت پدیده شاندیز بیان کرد: پس از برگزاری جلسه قبلی، ما نامه‌ای را در خصوص مصوبات جلسه فرمانداری به بانک صادرات خراسان رضوی که در جلسه حاضر بود ارائه کردیم و آن‌ها هم جهت استعلام موارد مطرح شده، نامه‌ای به بانک صادرات مرکزی در تهران ارسال کردند.

وی افزود: اخیرا بانک صادرات خراسان رضوی نامه‌ای به فرمانداری ارسال و عنوان کرده است که بانک صادرات مرکزی (تهران) هنوز پاسخ شعبه خراسان را نداده است و چنانچه جلسه فوق‌العاده جدید برگزار شود، این بانک نمی‌تواند پاسخی ارائه کند.

رحیمیان ادامه داد: با توجه به این که قرارداد شرکت پدیده با بانک صادرات مرکزی است، تا زمانی که شعبه مرکزی پاسخ استعلام واحد خراسان رضوی را ندهد، کار پیش نمی‌رود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چنانچه بانک صادرات تصمیمی بر ارائه پاسخ در بازه زمانی معین نداشته باشد، کار به چه صورت پیش خواهد رفت، عنوان کرد: بانک صادرات قطعا پاسخ‌ مربوطه را ارسال خواهد کرد. ما هم از جانب دولت نامه‌ای را درخصوص تسریع این موضوع خواهیم نوشت.

فرماندار طرقبه شاندیز تاکید کرد: تلاش ما این است که در فضای تعاملی موضوع را پیش ببریم. واضح است که مشکل مربوط به اسناد پدیده حل خواهد شد، این مساله مشخصی برای همه است و این اتفاق خواهد افتاد.

رحیمیان تصریح کرد: ممکن است جلسه چند روزی عقب بیافتد یا کارها در زمان یک ماهی که وعده داده شده بود پیش نرود اما مطمئن باشید انجام می‌شود.
https://asr8.ir/vdcd.50s2yt0oja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین