گشان دو روز اول هفته را مثبت آغاز کرد تا بعد از روزهای متمادی قرمز بودن بازارش، سهام‌داران کمی نفس کشند.
دو روز مثبت برای معاملات گشان
به گزارش پایگاه خبری عصر هشت، این چندمین بار است که گشان به کف حمایتی 2900 واحد می‌رسد و بر می‌گردد. امید است با این حساب رفته رفته اعتماد سهام‌داران به رشد این سهم بیشتر شود.

هرچند مهم‌ترین خبر این روزهای سهم، با بسته شدن بازار منتشر شد و از روز دوشنبه، تاثیر خبر دریافت توکن برای دیگر سهم پدیده در بازار سرمایه یعنی سهام ابنیه را بر روی معاملات احساس خواهیم کرد.

در روز شنبه 330 سهامدار حقیقی 3.5 میلیون سهم را به ارزش بیش از 10 میلیارد تومان خریداری کردند و در سمت دیگر 368 حقیقی 3.63 میلیون سهم را با ارزش 10.5 میلیارد تومان فروختند که قدرت را پایاپای نشان می‌داد. خرید 104 هزار سهم توسط دو حقوقی و فروش 53 هزار سهم توسط یک حقوقی نیز پایاپای بود و در نهایت قیمت با 0.7 درصدی بسته شد.

اما در روز یک‌شنبه میزان خریداران به 421 نفر و میزان خرید آنان نیز به 6.5 میلیون سهم رسید که باعث شد قدرت آنان بسیار از فروشندگان بیشتر باشد. فروشندگان در این روز 478 نفر بودند که 5 میلیون سهم را عرضه کردند! تفاوت بزرگ این دو روز، صف خرید طولانی گشان و دلخوری حقوقی‌ها بود! دیروز 4 حقوقی 1.8 میلیون سهم را آنقدر به صف خرید عرضه کردند تا بارها این صف شکسته شد (هر حقوقی 1.33 میلیارد تومان!) ولی مقاومت خریداران نتیجه پایانی را 2.6 درصد مثبت کرد تا اندکی دل سهامداران به روزهای آینده قرص‌تر شود.

روز گذشته دو معامله در ساعت 9:52:19 ثانیه به ارزش 961 میلیون تومان انجام شد و همین معامله گشان را به نزدیکی صف خرید برد و نشان داد احتمالا افراد ثروتمندی بر روی این سهم فعال شدند و گشان برای خیلی‌ها سیگنال خرید است.

با این تفاسیر به علاوه خبر خوب دریافت توکن، می‌توان انتظار رشد این سهم را حداقل تا پایان هفته داشت مگر اینکه دست‌های پشت پرده دوباره منافع خودشان را در خطر ببینند و زور خریداران به آنان نرسد.
https://asr8.ir/vdcd.j0s2yt0xna26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین