۵۵ روز قبل افزایش نرخ خوراک به تصویب دولت رسیده و دیروز صدای آن در آمد و بازار سهام در این مدت در تحلیل شوک ناشی از سقوط روز تصمیم دولت مانده بود.
فایل ویدیو
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، روز گذشته نامه‌ای منتشر شده که حاکی از تصویب افزایش نرخ خوراک گاز صنایع است.  نکته جالبی که توجه فعالان بازار را به خود جلب کرد و در نامه آمده، تاریخ جلسه هیئت وزیران است که همزمان با ریزش اردیبهشت ماه بازار است.
بله ۵۵ روز قبل افزایش نرخ خوراک به تصویب دولت رسیده است و دیروز صدای آن در آمد و بازار سهام در این مدت در کما بوده است. در اولین روز بعد از تصویب افزایش نرخ خوراک شاخص کل بورس اوراق بهادار یکی از سیاه ترین روزهای معاملاتی خود را پشت سر گذاشت و با ریزش بیش از 150 هزار واحدی همراه شد.
پس از این حواشی در کارزاری که با عنوان «درخواست برکناری رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و تغییر تیم مدیریتی مستقر» از روز گذشته – ششم تیر ماه- آغاز شده است، بیش از هشت هزار نفر از مردم که هر لحظه هم بر تعدادشان افزوده می‌شود، با امضای خود از خاندوزی، وزیر اقتصاد به‌عنوان رئیس شورای عالی بورس خواستند که رئیس سازمان بورس فوری عزل شود.
در این ویدئو به بررسی این موضوعات و مصادیق این سو مدیریت ها پرداختیم.


 
https://asr8.ir/vdcj.8e8fuqe88sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین