به گفته مدیرعامل «پادرو»، فروشگاههای اینستاگرامی با توجه به فیلترینگ این پلتفرم ریزش کردند و در آذرماه نزدیک بیش از ۴۰۰ هزار کسبوکار به صورت دائمی یا موقت از اینستاگرام خارج شدند.
فایل ویدیوبه گزارش پايگاه خبری عصر هشت، «زنده ماندن در شرایط سخت»؛ شاید این کلمه طلایی پشوتن پورپزشک، مدیرعامل «پادرو» در نشست ارائه گزارش وضعیت این شرکت بعد از فیلترینگ اینستاگرام باشد.
پادرو هرچند در سال ۱۴۰۱ به قول پورپزشک یک بهار رؤیایی را شروع کرده بود، اما در اواسط تابستان با اختلال گسترده روی پهنای باند اینستاگرام و در نهایت فیلترینگ این شبکه اجتماعی محبوب در اواخر تابستان تمامی برنامهریزیها و سیاستگذاریهایش به یک چالش پیچیده و غیر قابل حل تبدیل شد.
در این خبر صوتی، گزارش وضعیت پادرو را بعد از فیلترینگ اینستاگرام شنونده باشید.