معاون منابع انسانی صنایع تولیدی کروز با اشاره به پرسنل این شرکت بیان کرد: کروز 14 هزار نیروی انسانی دارد که 70 درصد از پرسنل را زنان شکل می‌دهند.
سهم 70 درصدی زنان از پرسنل شرکت کروز
به گزارش پایگاه خبری عصر هشت، منوچهر سلطانی ضمن بیان این مطلب که تناسب شغل و زندگی اجتماعی کارگران، به ویژه زنان برای کروز مهم است، خاطرنشان کرد: شرایط امنیت شغلی و روانی مناسب و سرویس ایاب و ذهاب نیز برای بانوان شرکت در نظر گرفته شده است. حتی برای بانوان باردار مشاغل سبک‌تری در نظر گرفته می‌شود.
 
وی با بیان اینکه شرکت کروز به عنوان بزرگ‌ترین قطعه‌ساز خودرویی ایران از خرداد سال گذشته حدود پنج هزار و 300 نفر نیرو جذب کرده است، گفت: از این تعداد چهار ‌هزار و 800 نفر در خط تولید و 140 نفر در دیگر بخش‌های شرکت مشغول به کار شده‌اند.
 
سلطانی افزود: این شرکت برای جذب این تعداد پرسنل، برنامه‌های متنوعی دارد که یکی از آنها حضور درنمایشگاه کار بوده که باعث جذب تعداد زیادی از فارغ‌التحصیلان و نخبه‌های دانشگاهی شده است.
 
وی عنوان کرد: البته در این شرکت نیروهایی با مدارک تحصیلی دیپلم و زیردیپلم هم حضور دارند که پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در واحدهای مختف مشغول به کار می‌شوند.
https://asr8.ir/vdcebo8pijh8p.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین