پس از عرضه موفق دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و در بازار ایران، شرکت پرشیا خودرو اقدام به معرفی و عرضه محصول جدید دوچرخه برقی شهری از برند BMW نموده است.
واردات دوچرخه برقی BMW به ایران توسط «پرشیا خودرو»
به گزارش پایگاه خبری عصر هشت، دوچرخه برقی شهری BMW که با نام Urban Hybrid E-bike شناخته می‌شود، محصول سال 2022 کمپانی ب ام و آلمان است. این دوچرخه دارای طراحی مینیمال با طراحی قاب باریک، برای رفت‌وآمد روزانه در شهر مناسب‌سازی شده است.
 
قاب بدنه این دوچرخه از جنس آلومینیوم، به رنگ مشکی مات عرضه و یک بسته باتری قابل شارژ 300 وات ساعتی داخل بدنه خودرو یکپارچه شده است.
 
علیرغم شهری بودن دوچرخه Urban Hybrid E-bike زمانی که داخل چاله های خیابان افتاده و یا بر روی شن یا ماسه حرکت می‌کنید تجربه راحتی خواهید داشت. دوشاخه جلو دوچرخه ساخت برند Suntour آلمان بوده و به یک فرمان صاف ویژه دوچرخه های شهری مجهز است. دسته اسپرت این دوچرخه از یک جنس خاص تولید شده که حتی با کف دست‌های عرق‌کرده نیز بسیار چسبنده هستند.
 
زین این دوچرخه مانند نسخه قبلی توسط کمپانی مطرح Selle Royal ساخته شده که به طور خاص برای E-Bikes طراحی شده است. موتور برقی این دوچرخه در مرکز چرخ عقب به همراه یک جعبه دنده ده سرعته Deore/Shimano XT تعبیه شده است.
 
برای یک توقف بی نقص و امن، دوچرخه برقی BMW Urban از ترمزهای دیسکی هیدرولیک 180 میلی متری Shimano استفاده می کند. دوچرخه BMW Urban مجهز به چرخ‌های Rody Airline 4 Plus در اندازه‌های 28 اینچی است.
 
باتری این محصول با قاب بدنه یکپارچه شده و شما می توانید منبع تغذیه را مستقیماً به دوچرخه وصل کنید یا در صورت نیاز بسته باتری را از بدنه جدا کرده و از آداپتور ارائه شده برای شارژ باتری استفاده کنید.
 
این دوچرخه با یک بار شارژ برد تقریبی 65 کیلومتر را به شما می‌دهد و حداکثر سرعت آن 35 کیلومتر ثبت شده است. البته محدوده حرکت برقی دوچرخه تحت تأثیرعوامل زیادی مانند: سطح کمک، لاستیک و فشار تایر، مسیرها، آب و هوا، وزن و کاهش باتری خواهد بود.
 
70 عدد از این دوچرخه توسط پرشیا خودرو وارد شده است که به قیمت 150 میلیون تومان عرضه می‌شود.
https://asr8.ir/vdcjfaeizuqex.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین