کالاف دیوتی بلک اوپس جنگ خلیج فارس در روز عرضه در دسترس مشترکین این سرویس قرار می‌گیرد.
کالاف دیوتی بلکس اوپس جنگ خلیج فارس در روز اول به گیم پس می‌آید
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، در حال حاضر چندین ماه از رسمی شدن خرید اکتیویژن-بلیزارد توسط مایکروسافت می‌گذرد و همه طرفداران منتظر راهی شدن آثار این دو شرکت به گیم پس هستند. این روند با بازی دیابلو ۴ در ماه مارس آغاز گردید و انتظار داشتیم که با سرعت بیش‌تری پیشرفت کند. اما متاسفانه پس از دیابلو خبری نشد و تا به حال اخبار رسمی خاصی به عرضه مجموعه کالاف دیوتی روی سرویس اشتراکی مذکور اشاره نکرده است. با این حال طبق یک سری شایعات به زودی خبرهای خوبی منتشر می‌شوند و طرفداران ایکس باکس باید منتظر رخدادهای هیجان انگیزی باشند.

این شایعه توسط رسانه Wall Street Journal مطرح شده و طبق آن نسخه جدید مجموعه یعنی کالاف دیوتی بلک اوپس جنگ خلیج فارس در روز ابتدایی به گیم پس می‌آید. این بازی که با نام کامل Call of Duty: Black Ops Gulf War شناخته می‌شود، قرار است داستان خود را در مورد درگیری‌های حول خلیج فارس خودمان تعریف کند. اضافه شدن این بازی به گیم پس به صورت بدیهی به فروش نهایی آن ضربه می‌زند، اما طبق گزارش‌ها مایکروسافت انتظار دارد که این رویداد به افزایش چشم‌گیر مشترکین سرویس مورد بحث منجر شود.

اما این خبر در چه زمانی به صورت رسمی تایید خواهد شد؟ به نظر می‌رسد مایکروسافت این خبر را در رویداد ایکس باکس گیم شوکیس که قرار است در ماه ژوئن برگزار شود به صورت رسمی اعلام خواهد کرد. علاوه بر این گزارش‌ها حاکی بر این هستند که سایر نسخه‌های کالاف دیوتی هم قرار است به پی سی گیم پس و ایکس باکس گیم پس اضافه شوند تا طرفداران COD این سرویس را به عنوان بهشت خود تصور کنند.

نسخه جدید کالاف دیوتی که ادامه دهنده مجموعه بلک اوپس است، در روز عرضه در گیم پس قرار می‌گیرد
در چند وقت اخیر شبهات زیادی درباره این بحث وجود داشت. بسیاری از افراد اعتقاد داشتند که اضافه کردن کالاف دیوتی بلک اوپس جنگ خلیج فارس روی گیم پس به فروش نهایی آن ضربه می‌زند و باعث ضرر چشم‌گیری می‌شود. اما خب نباید فراموش کرد که مغزهای بزرگ زیادی پشت این تصمیم‌ها وجود دارد و سران مایکروسافت می‌دانند که باید در چه حالتی بیش‌ترین پیشرفت ممکن را تجربه کنند.

در اوایل ماه جاری میلادی سارا باند به عنوان رئیس بخش ایکس باکس تاکید کرد که تمام بازی‌های فرست پارتی مایکروسافت از جمله عناوین اکتیویژن بلیزارد در روز عرضه برای Game Pass منتشر خواهند شد. هرچند که او به صورت مستقیم به ندای وظیفه اشاره نکرد، اما به صورت بدیهی این فرنچایز جزو آثار شرکت اکتیویژن محسوب می‌شود. علاوه بر این به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد یک سطح جدید از گیم پس را معرفی کرده و قیمت سطح‌های فعلی را هم دست خوش افزایش کند.

راستی باید اشاره کنیم که خود بازی کالاف دیوتی: بلک اوپس جنگ خلیج (فارس) هنوز به صورت رسمی معرفی نشده. اما شایعات آنقدری زیاد و مکمل یکدیگر هستند که می‌توانیم با اطمینان در موردش صحبت کنیم. بخش تک‌نفره و داستانی این اثر توسط استودیو Raven Software ساخته می‌شود و به صورت کامل جهان‌باز خواهد بود. اگر دوست دارید به تجربه این بازی بپردازید باید در ماه اکتبر سال جاری میلادی منتظر عرضه آن باشید.


منبع:mag.cafebazaar.ir
https://asr8.ir/vdcf.edtiw6dx0giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما