پیش‌تر بارها شنیده بودیم که تام هالند برای ایفای مجدد نقش پیتر پارکر مردد است. هرچند به نظر می‌رسد حالا او نظرش را عوض کرده و می‌خواهد در فیلم مرد عنکبوتی 4 دوباره در نقش این ابرقهرمان حضور پیدا کند.
تام هالند از فیلم مرد عنکبوتی 4 می‌گوید
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، هالند در مصاحبه با رسانه Deadline در سومین جشنواره سالیانه فیلم بین‌المللی سندز گفت: «جواب ساده‌اش اینه که من همیشه دوست دارم تو فیلم‌های مرد عنکبوتی بازی کنم. من زندگی و حرفه‌ام رو مدیوم مرد عنکبوتی‌ام. در نتیجه جواب ساده‌اش اینه که آره. همیشه دوست دارم فیلم‌های بیش‌تری بسازیم». هرچند بر اساس گفته‌های او نکته مهم این است که باید بتوانند کاری کنند که ساخته جدید بتواند در حد آثار پیشین مجموعه ظاهر شود. این بازیگر در ادامه توضیح داد: «ما می‌خوایم داستان بهترین چیزی باشه که می‌تونیم ارائه بدیم. اما هنور داریم روش کار می‌کنیم و باید در نظر بگیریم که یه میراث داریم که باید ازش محافظت کنیم. فیلم سوم از جنبه‌های مختلف یه اثر خاص بود و حالا هم باید مطمئن شیم که کار درست رو انجام می‌دیم».

علاوه بر این، تام هالند شرح داد که هیچکس در تیم دوست ندارد داستانی تکراری روایت شود. او در این رابطه گفت: «این اولین بار تو کل فرآینده که من قراره از همون اول بخشی از تیم خلاقیت باشم. این صرفا یه پروسه‌اس که من می‌تونم تو جریان‌اش ببینم و یاد بگیرم. یه موقعیت خیلی جالبه برام. همون‌طور که گفتم، همه دوست دارن [فیلم مرد عنکبوتی 4] ساخته بشه. ولی ما می‌خوایم مطمئن شیم که همون چیزای قدیمی رو تکرار نمی‌کنیم».
 
https://asr8.ir/vdca.inyk49na65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین