به دنبال بروز پاندمی کرونا و در پی آن آلودگی مستمر هوا، برگزاری کلاس‌های غیرحضوری و آنلاین به روشی رایج در اغلب کشورها تبدیل شد. در این میان یکی از ابزارهای ضروری و موردنیاز دانش‌آموزن، گوشی هوشمند مناسب برای شرکت در کلاس‌ها و انجام تکالیف به حساب می‌آید. کمپانی سامسونگ نیز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندها، چندین گوشی باکیفیت و دارای قیمت مناسب و منطقی برای استفاده دانش‌آموزان و دانشجویان روانه بازار کرده است.
5 گوشی‌ دانش‌ آموزی جدید سامسونگ در بازار (+ قیمت)
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، در این گزارش، جدید‌ترین گوشی‌های دانش‌آموزی سامسونگ را معرفی کرده است.
1- گوشی دانش آموزی سامسونگ مدل گلکسی A14
به گزارش کاماپرس، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 و سایزی مناسب برای استفاده دانش‌آموزان است. گلکسی A14 پردازنده خوبی داشته و برنامه‌ها و نرم افزارهای دانش آموزی را به راحتی اجرا می‌کند.
دوربین آن 50 مگاپیکسل بوده که برای عکاسی در شب و روز کیفیت قابل قبولی دارد. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت و در سطح گوشی‌های میان‌رده‌ای است. این گوشی بین 5 تا 6 میلیون تومان قیمت دارد.

2- گوشی دانش آموزی سامسونگ مدل گلکسی A04E
صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچ بوده که برای فعالیت‌های دانش‌آموزی اندازه قابل قبولی است. پردازنده قوی این دستگاه برای نصب و اجرای نرم افزارهای مدارس مناسب بوده و باتری 5000 میلی آمپری آن، مدت زمانی طولانی را پشتیبانی می‌کند. قیمت این گوشی در بازار بین 3 تا 4 میلیون تومان است.
3-گوشی دانش آموزی سامسونگ مدل گلکسی A04S
گوشی دانش آموزی گلکسی A04S از صفحه نمایش 6.5 اینچی و سرعت پردازش و کیفیت تصویر بسیار بالا برخوردار است. این گوشی دارای دوربین 50 مگاپیکسلی بوده که برای یک گوشی دانش‌آموزی بسیار مناسب است. پردازنده آن به گونه‌ای طراحی شده که از عهده اجرای برنامه‌ها و بازی‌های پرطرفدار برمی‌آید. ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت و قیمت این گوشی بین 5 تا 6 میلیون متغیر است.
4- گوشی دانش آموزی سامسونگ مدل گلکسی A03
این گوشی دانش آموزی نیز با صفحه نمایش 6.5 اینچی، انتخابی مناسب برای کار‌های مدرسه و دانش‌آموزی است. کیفیت دوربین آن متوسط بوده و بنابراین اگر به دنبال تصاویر باکیفیت بالا هستید، گزینه‌های دیگر را امتحان کنید. پردازنده این گوشی برای نصب و اجرای برنامه‌های مدرسه مناسب بوده و باتری 5000 میلی آمپری آن نیز مدت زمان طولانی را ساپورت می‌کند. قیمت این گوشی بسیار مقرون به صرفه و بین 3 تا 4 میلیون تومان است.
5- گوشی دانش آموزی سامسونگ مدل گلکسی A04
صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچ و دوربین آن 50 مگاپیکسل است. ظرفیت باتری گلکسی A04 5000 میلی آمپر بوده که حدودا تا دو روز بدون شارژ مجدد کار می‌کند. پردازنده آن نیز برای اجرای برنامه‌های دانش‌آموزی عملکرد قابل قبولی دارد. موضوع قیمت برای انتخاب یک گوشی مناسب کار دانش‌آموزی با اهمیت است و این گوشی نیز با قیمتی بین 3 تا 4 میلیون تومان عرضه می‌شود.
https://asr8.ir/vdcg.y9trak9nupr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین