مدیرعامل شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز گفت: تا کنون هیچ‌گونه منع قانونی جهت امضای قرارداد شهر افسانه‌ای کیش به صورت کتبی به این شرکت اعلام نشده است.
انعقاد قرارداد پروژه شهر افسانه ای پدیده کیش تا 10 خرداد
به گزارش پایگاه خبری عصر هشت، سعید ورودی با اشاره به وضعیت قرارداد پروژه شهر افسانه‌ای کیش در نامه‌ای خطاب به مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه شرکت فرابورس ایران اعلام کرد: هیأت مدیره مصمم به امضای قرارداد میباشد و پیش بینی میشود رفع ابهامات تا حداکثر ۱۰ خرداد ماه مصادف با ولادت حضرت امام رضا (ع) که مقارن با اتمام مدت تفاهم نامه می باشد صورت پذیرد و به یاری خداوند در آن تاریخ قرارداد قابلیت امضاء پیدا نماید. 

در بخش دیگری ازین نامه آمده است: با توجه به مصوبه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده مبنی بر امضای قرارداد مشارکت پروژه کیش با شرکت افسانه سازان آینده کیش که مراتب از طریق سایت کدال به اطلاع سهام‌داران محترم رسید، هیات مدیره شرکت پدیده به منظور عملی کردن تصمیم مجمع عمومی، تاریخ دوم اردیبهشت 1402 مصادف با عید سعید فطر را جهت امضای قرارداد اعلام نمود.

وی افزود: اما با توجه به این که مسئولیت رعایت صرفه و صلاح شرکت و سهامداران همانطور که شما مقام محترم اظهار داشتید، به‌عهده هیات مدیره محترم شرکت است و برخی ابهامات و سوالات در فضاهای مختلف اعم از مجازی و غیرمجازی ایجاد شده است، هیات مدیره تصمیم گرفت امضای قرارداد را منوط به رفع کلیه ابهامات مطرح شده نماید.
ورودی متذکر شد: ولی تا کنون هیچ‌گونه منع قانونی جهت امضای قرارداد به صورت کتبی به این شرکت اعلام نشده است و هیات مدیره پدیده مصمم به امضای این قرارداد می‌باشد.

 
https://asr8.ir/vdchtmnkd23nm.ft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین