کارگاه‌های عمرانی پروژه پدیده شاندیز در حال تجهیز شدن است و عملیات‌ عمرانی این مجموعه دوباره آغاز خواهد شد.
بازگشت بنیانگذار پدیده برای تکمیل پروژه پدیده شاندیز
به گزارش پایگاه خبری عصر هشت، ابتدای هفته جاری بود که رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی از پروژه پدیده شاندیز بازدید و تاکید کرد تکمیل و بهره‌برداری از پروژه پدیده باید در دستور کار و اولویت قرار گیرد.

روز بعد از این بازدید حجت الاسلام خلیلی با محسن پهلوان بنیانگذار پدیده نیز دیدار و بر تکمیل پروژه پدیده در شاندیز تاکید کرد. دستوری که به طور جد در دستورکار شرکت پدیده قرار گرفت و سه روز پس از آن، کارگاه‌ عمرانی هتل بزرگ شهر رویایی پدیده شاندیز در حال تجهیز است تا عملیات ساخت و ساز برای تکمیل این پروژه گردشگری دوباره شروع شود.

حجت‌الاسلام حمزه خلیلی در بازدید از شرکت پدیده گفت: یکی از سیاست های دستگاه قضایی در دوران تحول و تعالی، حمایت حقوقی از واحدهای تولیدی و صنعتی است از این رو همکاران ما ضمن حضور میدانی در شهرک های صنعتی، مراکز تولیدی و خدماتی و سایر عرصه ها، بحمدلله از تعطیلی تعدادی از این مراکز و بیکاری نیروهای خدوم کار پیشگیری به عمل آورده اند.

وی افزود: مساله اقتصاد و تاثیر آن بر سایر حوزه ها آنقدر مهم است که مقام معظم رهبری طی سالیان متمادی بر آن تاکید داشته اند و از این رو دستگاه قضایی نیز خود را موظف به دفاع از حقوق عامه می‌داند.

شرکت پدیده که در ماه‌های اخیر از مشکلات زیادی از جمله عدم پرداخت حقوق پرسنل، عدم تعیین تکلیف زمین و دارایی‌ها، استعفای برخی اعضای هیات مدیره و ... رنج می‌برد، حالا به‌نظر می‌رسد با بازگشت محسن پهلوان بنیانگذار پدیده دچار تغییرات شده است و سهام‌داران عمده و اعضای هیات مدیره این شرکت قصد دارند عملیات‌های عمرانی باقی‌مانده را به سرانجام برسانند.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های شهر رویایی پدیده، هتل این مجموعه بود که از امروز در دستور کار شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز قرار گرفته است.

کارگاه عمرانی این هتل در حال تجهیز است و به زودی روند ساخت آن دوباره آغاز می‌شود.
https://asr8.ir/vdcg.w9trak9nwpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین