شاخص کل بورس امروز (۳۰ مهرماه) با افزایش ۷ هزارواحدی به رقم 2 میلیون و 32 هزار واحدی رسید.
رشد ۷ هزار واحدی شاخص کل بورس
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، در بازار امروز، شاخص هم وزن با افزایش حدود 0.57 درصدی به رقم 690 هزار واحدی رسید که فولاد و شپنا بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را اِعمال کردند.

ارزش معاملات خرد نیز در محدوده 3500 میلیارد تومان قرار گرفت که بیشترین ارزش معاملات را ثشاهد و ثپردیس داشتند.

بیشترین سهام پر تراکنش هم به ثشاهد و وتوصا رسید.

روند ورود و خروج نقدینگی حقیقی‌ها نیز در حدود 80 میلیارد تومان “منفی” بود.

آنالیز بازار سرمایه

تداوم انتشار گزارشات 6 ماهه و اثرات آن را امروز نیز شاهد بودیم. فولاد پس از ارائه گزارش مثبت شد و فجر نیز به صف خرید رسید.

در ابتدا اوضاع در پالایشگاه ها هم خوب بود، اما به تدریج عرضه‌ها از راه رسید و بار دیگر بازار در دور باطل خود گیر افتاد؛ لذا حتی گزارشات خوب برخی شرکت‌ها نیز نتوانست بازار را رو به راه کند، اما به هر حال بازار نشان داد که تمایلی به نزول آنچنانی ندارد و در منفی ها خریداران نشسته‌اند. هر چند مثبت‌ها پرعرضه باشند.

با این شرایط ممکن است بازار فردا تمایلات کاهشی از خود نشان دهد. به هر حال این شرایط این روزهای بازار است و بازار در رکود مطلق به سر می برد.

ریسک‌های سیاسی سبب شده است تا علی‌رغم ارزندگی بازار، پول‌های درشت تمایل زیادی به خرید بزرگ و رشد دادن بازار نداشته باشند. خطر گسترش جنگ غزه همچنان وجود دارد، اما اگر این جنگ گسترش نیابد بازار می تواند مدتی در این محدوده ها دست به دست شود تا شرایط بهتری را برای رشد پیدا کند.
https://asr8.ir/vdci.ra5ct1a5ybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین