ارزش بازار پرتفوی بورسی "تاصیکو" روندی صعودی داشته و رشدی ۱۲ درصدی نسبت به مردادماه سال جاری داشته است.
رشد ۱۲ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی «تاصیکو»
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، شرکت سرمایه گذاری صدرتامین با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی و ازرش بازار ۵۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی؛ در آخرین گزارش عملکرد منتهی به شهریورماه، از محل سرمایه گذاری‌های خود در شرکت‌های بورسی و غیربورسی به بهای تمام شده ۷ هزار و ۲۳۰ میلیارد تومانی دست یافته است.
 



بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های این شرکت نسبت به ماه گذشته رشدی ۳۰ میلیاردی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته حدود ۲۶ درصد رشد را به همراه داشته است.




ارزش بازار پرتفوی بورسی "تاصیکو" نیز روندی صعودی داشته و رشدی ۱۲ درصدی نسبت به مردادماه سال جاری داشته است. گفتنی است این میزان در مقایسه با شهریور ماه سال گذشته ۸۲ درصد افزایش داشته است.


 
تفکیک بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در مقایسه با دو ماه گذشته تغییرات عمده‌ای نداشته و همچون ماه گذشته، شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، در پایان شهریورماه بیش از ۶ هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است که این میزان ۸۷ درصد ارزش کل سرمایه گذاری‌های "تاصیکو" را شامل می‌شود. 
همچنین سرمایه گذاری‌های این شرکت نزد شرکت‌های غیر بورسی روند گذشته خود را حفظ کرده و با ۹۴۴ میلیارد سرمایه گذاری‌های این شرکت ۱۳ درصد از سبد سرمایه گذاری‌های "تاصیکو" را تشکیل داده است.
 
https://asr8.ir/vdcd.90o2yt0sna26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین