سود خالص شرکت لیزینگ خودرو غدیر در ۹ ماهه نخست سال مالی ۱۴۰۲، ۱۵ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، با کاهش بیش از ۱۳.۶ میلیارد تومانی مواجه شده است.
کاهش بیش از ۱۳.۶ میلیاردی سود خالص لیزینگ خودرو غدیر
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، علی رغم آنکه بسیاری از فعالین بازار سرمایه اعتقاد به جاماندگی بازار و پتانسیل رشد قیمتی سهام بسیاری از شرکت‌های فعال در این بازار را دارند، صورت‌های مالی منتشر شده برخی از شرکت‌ها همچنان نشان از عدم تخلیه حباب‌های قیمتی و عدم ارزندگی سهام این شرکت‌ها دارد.

شاید حتی توجیه نمودن قیمت‌های بیش از ۵۰۰ تومانی هم برای سهم ولغدر با تنها سود اعلامی ۱۰ تومان در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ سخت باشد چه برسد به قیمت‌های بیش از ۸۵۰ تومانی این سهم در ابتدای تیر ماه سال جاری.

قیمت های کنونی با سود ناچیز اعلامی نمی خواند

کاهش چشمگیر در حدود ۲۴ میلیارد تومانی درآمد‌های لیزینگ خودرو غدیر در ۹ ماهه نخست سال مالی ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، عدم شناسایی بهای تمام شده درآمد‌های عملیاتی، افزایش در حدود ۹ میلیارد تومانی هزینه‌های فروش، عمومی و اداری (عمدتا به دلیل افزایش حقوق و دستمزد پرسنل)، شناسایی ۳ میلیارد تومان هزینه مالی از مهمترین آیتم‌های صورت‌های مالی منتشر شده این شرکت در سامانه کدال می‌باشد.

در مجموع، سود خالص این شرکت در ۹ ماهه نخست سال مالی ۱۴۰۲، ۱۵ میلیارد تومان بوده است که کاهش بیش از ۱۳.۶ میلیارد تومانی این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، نشان از اوضاع نامطلوب این شرکت در سال مالی جاری دارد.

بنابراین، با تحقق سود ناچیز این شرکت در ۹ ماهه نخست سال مالی ۱۴۰۲ و اوضاع بازار سرمایه به نظر می‌رسد سهامداران این شرکت می‌بایست تصمیمی جدی برای اتخاذ استراتژی سرمایه گذاری خود در این نماد بگیرند.
 
https://asr8.ir/vdcg.39trak9wxpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین