با سرویس تبلیغات پیامکی جدید یکتانت می‌توان از ویژگی ارسال اس‌ام‌اس تبلیغاتی بدون خرید خط اختصاصی استفاده کرد.
امکان ارسال پیامک تبلیغاتی برای کاربران «یکتانت» فراهم شد
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، کسب‌وکارهایی که به دنبال تبلیغ از طریق پیامک هستند اما نمی‌خواهند یک خط اختصاصی و پنل خاص خود را خریداری کنند با ثبت‌نام در پنل یکتانت می‌توانند از بانک شماره‌های این مجموعه استفاده کنند.

بازاریابی پیامکی یکی از روش‌های محبوب فعالان حوزه مارکتینگ و تبلیغات است که معمولاً نتایج مثبتی را برای کسب وکارها در پی دارد. راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغات پیامکی مانند دیگر روش‌های تبلیغاتی هزینه‌های خاص خودش را دارد.

یکتانت درباره این سرویس می‌گوید: «سرویس ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بدون آن‌که کسب‌وکارها نیازمند خرید پنل و خط اختصاصی باشند، محصول تازه یکتانت است. از طریق این سرویس، کسب‌وکارها می‌توانند از یک پنل رایگان استفاده کنند و کمپین خود را بسازند. همچنین، امکان ارسال پیامک‌های تبلیغاتی شخصی‌سازی‌شده به مخاطبان هدف برای آن‌ها وجود دارد.»

یکتانت ویژگی‌های امکان جدید خود را اینگونه بر‌می‌شمارد:

*این سرویس جدید می‌توان به محاسبه هزینه آن پس از تحویل پیامک به مخاطب، همچنین ارسال لینک در پیام ارسالی اشاره کرد.

*در سرویس پیامکی جدید یکتانت، ارسال اس‌ام‌اس براساس سطح تحصیلات و رفتارشناسی مخاطب هدف نیز وجود دارد.

*این سرویس امکان بازگشت هزینه‌ی پیامک‌های تحویل‌داده‌نشده به حساب کاربر را دارد؛ یعنی اگر شما از سرویس پیامکی یکتانت استفاده کنید و پیامتان به دست مخاطبان نرسد، هزینه آن به حساب کاربری‌تان باز می‌گردد و می‌توانید در کمپین دیگری از آن استفاده کنید.

*امکان کوتاه‌ شدن خودکار لینک‌ها با هدف کاهش تعداد کاراکترهای استفاده شده در پیامک وجود دارد.
امکان دریافت گزارش عملکرد برای کمپین‌ها وجود دارد.
https://asr8.ir/vdcf.vdjiw6d00giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین