شاخص کل بورس امروز (10 مهرماه) با افزایش حدود 0.02 درصدی به رقم 2 میلیون و 67 هزار واحدی رسید.
بورس همچنان در نوسان | شاخص کل ثابت ماند
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، در بازار امروز، شاخص هم وزن با افزایش حدود 0.32 درصدی به رقم 712 هزار واحدی رسید که شستا و وبملت بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را اِعمال کردند.

ارزش معاملات خرد نیز در محدوده 4400 میلیارد تومان قرار گرفت که بیشترین ارزش معاملات را ثشاهد و زملارد داشتند.

بیشترین سهام پر تراکنش هم به ثشاهد و تکاردان رسید.

روند ورود و خروج نقدینگی حقیقی‌ها نیز حدود 2 میلیارد تومان “منفی” بود.

آنالیز بازار سرمایه

یک چرخش نقدینگی بزرگی در بازار امروز دیده می شد. امروز کوچکترها که نمایانگر شاخص هم وزن هستند مورد توجه بودند. با توجه به در پیش بودن روزهای نیمه تعطیل، امروز حجم و ارزش معاملات کاهش یافت، اما خروج پول خاصی نداشتیم.

بازار امروز نه خیلی خوب و نه خیلی بد بود، اما کلیت آن شرایط به مراتب بهتری را از دیروز داشت. برخی به رشد بازار معتقدند و برخی هنوز اصلاح بازار را پایان یافته تلقی نمی‌کنند، اما واضح است محدوده 2 میلیون واحدی حمایتی نسبتاً قوی برای بازار است.

در حال حاضر تجدید ارزیابی‌ها به یک درایور مهم رشد بازار خصوصاً در کوچکترها بدل شده است؛ لذا رشد نمادهای شاخص هم وزن در معاملات امروز را از این منظر نیز می‌توان توجیه کرد.

با اتمام پذیره‌نویسی شگستر البته انتظار بهبود ولو مقطعی در بازار وجود داشت، اما به نظر می‌رسد ابهامات سیاست‌گذاری سبب شده است تا بازار مجدداً به کوچکترها روی خوش نشان دهد؛ البته رشد بازار همواره با کوچکها استارت خورده است باید منتظر ماند و دید این بار چه اتفاقی خواهد افتاد.
 
https://asr8.ir/vdcb.0baurhb89iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین