از ابتدای سال‌جاری تا پایان مرداد ماه، ۵‌ هزار و ۴۶۱ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی توسط بانک شهر به متقاضیان پرداخت شده است.
پرداخت بیش از  ۵‌ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی توسط بانک شهر
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، سید مهدی رضایی، معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک شهر با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، فرزندآوری و ازدواج طی پنج ماه گذشته از سال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر مبلغ و تعداد رشد چشمگیری داشته است، گفت: بیش از ۵‌هزار فقره تسهیلات اشتغال‌زایی، ۳‌هزار فقره تسهیلات فرزندآوری و ۲‌هزار و ۶۰۰ فقره تسهیلات ازدواج از سوی شعب سراسر کشور بانک شهر پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بانک شهر در سال‌جاری نقش قابل‌توجه و بسزایی در پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به متقاضیان واجد شرایط در شبکه بانکی ایفا کرده است، گفت: با تاکید مدیریت ارشد بانک مبنی بر لزوم تسریع و تسهیل پرداخت تسهیلات قرض‌‌‌الحسنه و عزم جمعی تمامی همکاران در شعب سراسر کشور برای تحقق اهداف در این خصوص، شاهد بهره‌مندی جوانان از وام‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی، فرزندآوری و ازدواج هستیم.

معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک شهر ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان مرداد ماه ۵‌هزار و ۴۶۱ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی به متقاضیان پرداخت شده است.

رضایی با اشاره به پرداخت ۲‌هزار و ۶۷۵ فقره تسهیلات ازدواج با هدف کمک به جوانان در تشکیل بنیان خانواده و کاهش هزینه‌های ازدواج آنان، گفت: همچنین در راستای حمایت از فرزند‌آوری خانواده‌های ایرانی بیش از ۳‌هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری پرداخت کرده‌ایم.

وی افزود: هم اکنون شعب بانک شهر تلاش می‌کنند با اعتبارسنجی دقیق متقاضیان، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی، فرزندآوری و ازدواج در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.
 
منبع : روابط عمومی بانک شهر
https://asr8.ir/vdcj.xexfuqeyysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین