مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده از انتشار فراخوان جذب سرمایه‌گذار در پروژه شهربازی پدیده شاندیز در روزهای آینده خبر داد.
فراخوان جذب سرمایه‌گذار در پروژه شهربازی پدیده منتشر خواهد شد
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، مهرداد رییس‌زاده، اظهار کرد: فراخوان جذب سرمایه گذار جهت تکمیل و راه اندازی پروژه شهربازی پدیده شاندیز در قالب قرارداد مشارکت در ساخت یا قرارداد ساخت، بهره برداری و واگذاری (BOT) طی روزهای آینده از طریق روزنامه های کثیرالانتشار و درگاه های رسمی اطلاع رسانی پدیده منتشر می گردد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه شهربازی پدیده شاندیز با زیر بنایی تقریبی 19 هزار مترمربع در بلوک 19 پروژه مرکز خرید شهر رویایی پدیده شاندیز واقع شده است، گفت: «این مجموعه منحصر به فرد در سه طبقه، امکانات سرگرمی برای تمام گروه های سنی را ارائه می دهد و شایان ذکر است در حال حاضر عملیات سفت کاری ساختمان شهربازی به پایان رسیده است.»

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده در ادامه از کلیه سرمایه گذاران و سهامداران پدیده که دارای توانمندی مالی می باشند، دعوت نمود جهت سرمایه گذاری در این پروژه مشارکت نمایند. 

رییس زاده خاطرنشن کرد: همانگونه که قبلاً اعلام شده، در فرآیند انتخاب سرمایه‌گذار، سهام‌داران محترم پدیده در اولویت انتخاب خواهند بود و تسهیلات ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.
 
https://asr8.ir/vdca.6nek49noi5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین