اسنپ در یازدهمین طرح نیکوکاری خود با همکاری خیریه‌ «بچه‌های آسمان» و همراهی کاربران خود، در طرحی با عنوان «تامین تجهیزات توانبخشی و پزشکی ویژه کودکان دارای معلولیت» مشارکت کرد.
همراهی حدود ۸۰۰ میلیون تومانی اسنپ با خیریه بچه‌های آسمان
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، کاربران ۱۹۹ هزار و ۹۹۸ مرتبه در این طرح مشارکت کردند و اسنپ در مجموع مبلغ ۷۹۹ میلیون و ۹۹۲ هزار تومان برای پیشبرد آن پرداخت کرده است.

هدف از اجرای این طرح کمک به تأمین تجهیزات توانبخشی و پزشکی مورد نیاز کودکان دارای معلولیت این مؤسسه بود.

خیریه «بچه‌های آسمان» از سال ۱۳۷۸ در راستای حمایت و نگهداری از افراد دارای معلولیت و بی‌سرپرست فعالیت می‌کند و شامل دو آسایشگاه نگهداری و توانبخشی کودکان دارای معلولیت جسمی و ذهنی و یک آسایشگاه بیماران اعصاب و روان است.

این مؤسسه‌ از ۴۰۰ کودک دارای معلولیت به‌صورت شبانه‌روزی نگهداری می‌کند. اغلب این کودکان به دلایل گوناگونی از داشتن خانواده محروم هستند و علاوه بر نیازهای روزمره، به مراقبت‌های پزشکی و توانبخشی نیاز دارند.

با همکاری اسنپ و مشارکت کاربران، دستگاه‌های توانبخشی و پزشکی نظیر اتوکلاو، کپسول اکسیژن، اکسیژن‌ساز، فشار‌سنج، تب‌سنج، ساکشن پرتابل، مانومتر اکسیژن، دوچرخه‌ و تردمیل‌ توان‌بخشی، پارالل بار فیزیوتراپی، یخچال دارویی و دیگر تجهیزات مورد نیاز ۹۰ کودک دارای معلولیت زیر ۱۴ سال این خیریه تهیه شده است.
 
https://asr8.ir/vdch.znxt23nwxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین