به گفته مدیرعامل و سخنگوی گروه شرکت‌های پدیده، آغاز معاملات شرکت ابنیه در بازار توافقی بعد از درج نماد و با اطلاع رسانی قبلی توسط فرابورس و شرکت پدیده انجام خواهد شد.
مدیرعامل پدیده: تاریخ دقیقی برای شروع بکار بازار توافقی در دسترس نیست
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، سعید ورودی با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها و مطالب در فضای مجازی مبنی بر آغاز معاملات سهام ابنیه از نیمه شهریور به نقل از مدیر عامل شرکت، اظهار کرد: همانطور که در مصاحبه قبلی گفته شد، بنا به اظهار مدیران محترم فرابورس قرار بود که بازار توافقی از نیمه شهریور شروع به فعالیت کند که تا امروز اطلاع‌رسانی در این زمینه از سوی شرکت فرابورس انجام نشده؛ لذا تاریخ دقیقی برای شروع بکار بازار توافقی در دسترس نیست.

وی یادآور شد: ضمن اینکه آغاز معاملات شرکت ابنیه در بازار توافقی بعد از درج نماد و با اطلاع‌رسانی قبلی توسط فرابورس و شرکت پدیده انجام خواهد شد.

سخنگوی گروه شرکت‌های پدیده تاکید کرد: لذا از سهامداران محترم تقاضا دارد، از گمانه زنی در این خصوص جدا پرهیز کرده و اخبار مربوط به بازار توافقی را از سایت شرکت فرابورس پیگیری نمایند.

مهندس ورودی در خصوص فرایند درج نماد عنوان کرد: مدارک، مستندات و درخواست لازم تهیه، تنظیم و به کارگزار پذیرش انتخاب شده، تحویل شده است. کارگزار نیز مدارک لازم را به شرکت فرابورس ارائه و پرونده شرکت جهت طرح در کمیته درج در حال بررسی توسط کارشناس مربوطه است.

مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده ضمن تقدیر از سابقه همکاری و حمایت‌های شرکت فرابورس افزود: لازم می‌دانم از کارشناس پرونده به دلیل پیگیری مستمر و تسریع در کار تشکر نمایم.

به گفته ورودی، در این راستا باید صورت‌های مالی حسابرسی شده سال ۱۴۰۱ ابنیه نیز در کدال بارگزاری شود که این مهم نیز در حال انجام و بزودی در کدال منتشر خواهد شد.
 
https://asr8.ir/vdci.5apct1avrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین