سود خالص هلدینگ دارویی تامین در سال مالی منتهی به پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با ۳۳ درصد افزایش نسبت به سال قبل از آن به ۴۷.۵۳۵ میلیارد ریال رسید.
افزایش 33 درصدی سود خالص هلدینگ دارویی تامین
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، آنچه از شفاف سازی های منتشر شده از شرکت‌های دارویی می‌توان یافت، رشد نرخ‌های فروش و به واسطه آن سودآوری این شرکت‌ها در سال 1402 می باشد.

شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تاپیکو به عنوان بازوی دارویی سرمایه‌گذاری تامین در سال مالی ۱۴۰۲ موفق به تحقق سود خالصی ۴.۳۲۱ ریالی به ازای هر سهم و تعدیل مثبت ۳۳ درصدی در مقایسه با سال مالی گذشته گردید.



سود خالص هلدینگ دارویی تامین در سال مالی منتهی به پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با ۳۳ درصد افزایش نسبت به سال قبل از آن به ۴۷.۵۳۵ میلیارد ریال رسید که از این حیث رکورد قابل توجهی محسوب می‌گردد.

بیشترین تغییرات و شرکت‌های اصلی تشکیل دهنده سود شرکت در سال گذشته را می‌توان هلدینگ داروپخش با ۱۶.۴۴۳ میلیارد ریال سود سهام، شرکت پارس دارو با ۵.۱۰۴ میلیارد ریال سود سهام ذکر نمود.



همانگونه که در جدول فوق ملاحظه می‌گردد اکثر زیر مجموعه‌های این هلدینگ دارویی در سال مالی ۱۴۰۲ از جهش مناسبی در سودآوری خود برخوردار بوده‌اند. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد با توجه به رشد سودآوری محتمل شرکت‌های داروسازی، شاهد ادامه رشد سودآوری تیپیکو در سال مالی آتی باشیم.
 
https://asr8.ir/vdcj.yetfuqeoasfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین