صباویژن به تازگی تغییرات بنیادی و کاربردی را با هدف بهبود کیفیت و سرعت خدمات به کسب ‌و کارها، مدیران تبلیغات و بازاریابی، در سامانه خود ایجاد کرده است.
نسخه جدید داشبورد «صباویژن» منتشر شد
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، صباویژن یکی از فعالان آژانس‌های تبلیغات آنلاین است که با در اختیار داشتن سامانه اشتراک ویدیویی آپارات، سامانه VOD شبکه نمایش خانگی کشور (فیلیمو) و دیگر ناشران پربازدید در تبلیغات همسان و بنری، به تازگی تغییرات زیادی را در سامانه خود ایجاد کرده است.

این تغییرات با بررسی نیازهای بازار کسب و کار و فعالان این حوزه و با هدف ایجاد بستری به‌روز و حرفه‌ای برای پخش تبلیغات دیجیتال و بهره‌برداری از آخرین روش‌های ارتباطی با کاربران و تکنولوژی‌های به‌‍روز زیرساختی، تعامل و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی انجام شده است.

در نسخه جدید نرم‌افزار صباویژن، این امکان فراهم شده است تا با ساخت برنامه‌های هدفمند و بهینه، امکان ارائه تخمین و دسترسی به انواع گزارشات مفهومی و کاربردی بر اساس نیازمندی‌های کاربر وجود داشته باشد.

از سوی دیگر فرآیند ساخت تبلیغات و راه‌اندازی کمپین‌ها، آسان‌تر و سریع‌تر شده است. این تغییرات با هدف ارائه فضایی متناسب با نیازهای متخصصین فعال حوزه تبلیغات و نشر صورت گرفته و برای ساده‌سازی کار با سرویس جدید، شرح و آموزش لازم در تمام مراحل ساخت برنامه‌ها و تبلیغ‌ها درج شده است. این امکانات به صورت نسخه آزمایشی هم اکنون در کنار نسخه قبلی داشبورد صباویژن، برای تمام کاربران و مشتریان در دسترس است.

 
 
https://asr8.ir/vdci.rapct1aywbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین