به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، مهمترین شرکتی که برای عرضه در بازار سرمایه آماده کردیم، شرکت معادن پارس تامین، معادن طلای سیستان و بلوچستان و تفتان است که برنامه عرضه آن را در دست اجرا داریم.
عرضه شرکت معادن پارس تامین در بورس
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، امیرحسین نادری اظهار کرد: شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین یکی از شرکت‌های مهم بورسی است که در حوزه معدن و صنایع معدنی فعالیت می‌کند. 

وی افزود: پورتفوی این شرکت شامل شرکت پشم شیشه ایران "کپشیر"، شرکت املاح معدنی "شاملا"، شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی "کسعدی"، شرکت کاشی و سرامیک الوند "کلوند، شرکت لعاب ایران "لعابیران"، مس باهنر "فباهنر"، شرکت زغال سنگ طبس، و شرکت‌های غیربورسی پارس تامین، طلای سقز و اکتشاف و حفاری است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین دراین‌باره ادامه داد: مجموع عملکرد شرکت صدر تامین درسال گذشته منجر به سودآوری مناسبی شد و ما توانستیم با سود ۷۳۰۰ میلیارد تومانی کارنامه خوبی را در سال گذشته ثبت کنیم. "تاصیکو" توانست در سال گذشته با عملکرد خوب و افزایش ۷۰ درصدی سود نسبت به سال گذشته کارنامه موفقی را به سهامداران ارائه کند.

وی با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای "تاصیکو" بیان کرد: ما توسعه را در تمام زیرمجموعه‌های شرکت صدر تامین تعریف کردیم. اکثر شرکت‌ها در حال انجام توسعه‌های مهمی هستند که از مهمترین آن‌ها می‌توان به ایجاد پلنت طلا در مجموعه تفتان، ایجاد پلنت طلا در طلای سقز، افزایش ظرفیت در شرکت املاح معدنی و محصول جدید سولفاته پتاسیم، انتقال سایت در شرکت پشم شیشه ایران و محصولات جدید در شرکت خاک چینی اشاره کرد.

نادری درباره افزایش سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین خاطرنشان کرد: درصدد هستیم امسال با توجه به اصلاح ساختار سرمایه‌ای که در پیش داریم افزایش سرمایه را عملی کنیم.

مدیرعامل "تاصیکو" درباره عرضه شرکت‌های تابعه در بازار سرمایه گفت: مهمترین شرکتی که برای عرضه آماده کردیم، شرکت معادن پارس تامین، معادن طلای سیستان و بلوچستان و تفتان است که برنامهعرضه آن را در دست اجرا داریم.
 
https://asr8.ir/vdca.6nek49n0a5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین