حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان از طرف 12 بانک خصوصی بابت تبلیغات و انتشارات هزینه شده است.
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، بانک ملت با 406 میلیارد تومان، بیشترین رقم هزینه کرد در تبلیغات و انتشارات سال گذشته را در بین 12 بانک خصوصی به خود اختصاص داد.
هزینه تبلیغات و انتشارات 12 بانک خصوصی در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت؛ زیرا از 20 بانک خصوصی پذیرفته شده در بازار سرمایه، صورتهای مالی حسابرسی شده 6 بانک، ایران زمین، آینده، دی، رفاه کارگران،قرض الحسنه رسالت و موسسه اعتباری ملل هنوز منتشر نشده است.
همچنین، هزینه تبلیغات و انتشارات در صورتهای مالی حسابرسی شده بانک خاورمیانه مشخص نشده است.
براساس این گزارش، بانک تجارت با 275 میلیارد تومان هزینه تبلیغات و انتشارات در سال گذشته رتبه دوم را به خود اختصاص داد.
در مقابل، بانکهای اقتصاد نوین،سرمایه و پست بانک ایران کمترین هزینه کرد در بخش تبلیغات و انتشارات را در سال گذشته به خود اختصاص دادند.
به طور معمول بانکها با هدف آشنایی بیشتری مشتریان با انواع خدمات بانکی، تبلیغات و اطلاعرسانی برنامهریزی شدهای را در دستور کار خود دارند.