منابع مشتریان بانکداری شرکتی بانک صادرات ایران از مهرماه سال گذشته تاکنون 36 درصد رشد کرده است.
منابع مشتریان بانکداری شرکتی بانک صادرات 36 درصد رشد کرد
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، محسن سیفی، عضو هیات‌‌‌مدیره بانک صادرات، اظهار کرد: اداره کل بانکداری شرکتی به منظور خلق راه‌حل‌‌‌های بانکی و مالی در قالب خدمات و محصولات متمایز، خاص و سفارشی‌‌سازی شده برای پاسخگویی به نیازهای ویژه مشتریان ارزش‌‌‌آفرین، از حدود ۱۰ ماه پیش در مهرماه سال گذشته در چارت سازمانی این بانک قرار گرفت.

وی افزود: منابع مشتریان ویژه تخصیص یافته به این بخش طی این مدت مجموعا ۳۶‌درصد رشد داشته که ۲۵‌درصد آن مربوط به ۴ ماه نخست امسال بوده است. مقایسه این روند با سایر بانک‌‌‌ها بیانگر آن است که سهم بانک صادرات ایران از منابع مشتریان بزرگ شبکه بانکی افزایش یافته و این بانک توانسته اعتماد آنها را به خود جلب کند.

این عضو هیات‌‌‌مدیره بانک صادرات از تخصیص ۱۰ مدیر ارتباط با مشتری (RM) که از همکاران زبده شبکه بانک صادرات ایران هستند برای تسهیل کار مشتریان ویژه این بانک خبر داد و گفت: هر کدام از این مدیران ارتباط در یک صنعت فعالیت می‌کنند و به صورت تمام‌‌‌وقت در خدمت این تعداد از مشتریان بانک خواهند بود.

سیفی ارائه خدمات و مشاوره‌های مالی و سرویس‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات را از دیگر برنامه‌های بانکداری شرکتی برشمرد و گفت: با راه‌‌‌اندازی سامانه بانکداری شرکتی در آینده‌ای نزدیک بسیاری از خدمات موردنیاز مشتریان ویژه بانکداری شرکتی در محل فعالیت مشتری با دقت و سرعت انجام خواهد شد.
 
https://asr8.ir/vdcd.x0s2yt0kxa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین