مدیر مارکتینگ سپاهان باتری در بین تبلیغات انجام شده این شرکت، تلوزیون را موثرترین کانال می‌داند.
تلوزیون موثرترین کانال تبلیغاتی سپاهان باطری بود
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، سپاهان باتری اخیرا کمپینی با نام قهرمانی و با شعار «با اوربیتال قهرمانی رو استارت بزن» را از اسفند ماه ۱۴۰۱ تا پایان خردادماه اجرا کرده است.

صبا رحیم‌زاده، مدیر مارکتینگ سپاهان باتری در رابطه هدف این مجموعه از اجرای کمپین را افزایش فروش از طریق آگاهی از برند با ایجاد ارتباط حسی در مصرف کنندگان، افزایش رضایت و وفاداری مصرف‌کنندگان و مشتریان می‌داند.

او در این رابطه با اشاره به باور پذیر بودن تبلیغات سپاهان باتری از سوی مصرف کنندگان توضیح می‌دهد: «مصرف کنندگان برند سپاهان باتری را برندی قابل اعتماد، هوشمند و شایسته توصیف کرده‌اند. از سوی دیگر با توجه به اثرگذاری تبلیغاتی که در این کمپین پخش شد، از نظر مصرف کنندگان این تبلیغات با نمره بالایی (۴ از ۵) آنها را مجاب به خرید مجدد باتری می‌کند و همچنین با نمره ۸از ۱۰، احتمال دارد که آنها برند سپاهان و سایر برندهای آن را برای خرید به دیگران توصیه کنند.»

او در رابطه با افزایش رضایت و وفاداری مشتریان نیز توضیح می‌دهد: «با توجه به افزایش آگاهی مصرف کنندگان و به دنبال آن افزایش  تقاضا برای باتری‌های سپاهان باتری لزوم وجود این برندها در فروشگاه‌های مشتریان مشخص است که همین امر باعث افزایش تقاضا از سمت مشتریان برای برندهای سپاهان باتری شده است.»

رحیم‌زاده می‌گوید که از طریق روش‌هایی مانند نظرسنجی تلفنی، مصاحبه میدانی و انجام مصاحبه‌های عمیق با مصرف‌کنندگان و همچنین نظرسنجی تلفنی از مشتریان میزان اثربخشی کمپین ارزیابی شده است.

مدیر مارکتینگ سپاهان باتری در رابطه با اقدامات انجام شده در این کمپین توضیح می‌دهد: «در این مدت ما تبلیغات ATL، تبلیغات تلوزیونی (تیزر، آرم آگهی، زیرنویس)، تبلیغات رادیویی و تبلیغات محیطی (بیلبورد، اتوبوس، پمپ بنزین، برندد ون و تبلیغات پمپ بنزین در سطح استان تهران) و تبلیغات اتوبوس در سطح استان‌های تهران و اصفهان اجرا شدند.

او ادامه می‌دهد: «علاوه براین، تبلیغات برندد ون با ارائه خدمات تست رایگان باتری و دینام و ارائه اقلام معرفی مجموعه برای افزایش آگاهی از برند در سطح استان تهران انجام شد. در بخش TTL نیز روی شبکه‌های اجتماعی خودمان حدود ۲۴ پست مربوط به باتری اوربیتال اجرا شد. در بخش BTL نیز اقلام کمپین (کات استند و پوستر) در محل فروش در استان‌های تهران و اصفهان توزیع شد.

رحیم‌زاده در رابطه با بازخوردی که از تبلیغ روی اتوبوس‌ها گرفته شد، می‌گوید: «مسیرهای اتوبوس‌های تبلیغاتی متناسب با محل‌های فروش باتری (بورس باتری) انتخاب شده بود و این به مخاطبان زمان خرید باتری را یادآوری می‌کرد. براساس ارزیابی‌های ما نسبت تعداد افرادی که تبلیغات اتوبوس را دیده‌اند به کل تعداد افرادی که تبلیغات را در محیط‌های مختلف مشاهده کرده‌اند حدود ۲۰ درصد ارزیابی شده است.»

او در رابطه با بازخوردها نسبت به این کمپین می‌گوید: «طی مصاحبه‌هایی که با مشتریان در استان‌های مختلف انجام شد، قالب مشتریان براین باور بودند که تبلیغات سپاهان‌باتری تاثیر زیادی در آگاهی مصرف‌کنندگان و مراجعه آنها به فروشگاه و درخواست این برند داشته است و بازخوردهای رویدادهای برگزار شده در دو شهر تهران و مشهد نیز مثبت ارزیابی شده است.»

مدیر مارکتینگ سپاهان باتری در بین تبلیغات انجام شده، تلوزیون را موثرترین کانال می‌داند و توضیح می‌دهد این مجموعه برای تبلیغات خود ۲۰ اتوبوس تبلیغاتی در اصفهان، ۳۰ اتوبوس در تهران و ۴ برندد ون داشت و به جز اینها کات استند و پوستر به عاملان فروش داده شد.
https://asr8.ir/vdcg.z9wrak9t7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین