شبکه «شاد» در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که امتیاز ویژه و متفاوتی برای همراه اول وجود ندارد و این‌گونه نیست که کاربران از هر اپراتوری که استفاده کنند، درآمد ترافیک مصرفی برای همراه اول واریز شود.
پاسخ «شاد» به شایعات مطرح شده در مورد درآمد همراه اول از این پلتفرم
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، شبکه شاد اعلام کرد که تمام اپراتورها موظفند مطابق مصوبه هیات دولت، میزان ترافیکی را که کاربران آنها در شاد مصرف می‌کنند به صورت رایگان عرضه کنند و سهم درآمدی این ترافیک را که بر اساس تعرفه پیام‌رسان‌‌ها معادل یک‌سوم محاسبه می‌‌شود، از طریق وزارت ارتباطات دریافت کنند.

در اطلاعات ارائه‌شده از سوی این پلتفرم تاکید شده است که طبق آنچه توضیح داده شد، امتیاز ویژه و متفاوتی برای همراه اول وجود ندارد و این‌گونه نیست که کاربران از هر اپراتوری که استفاده کنند، درآمد ترافیک مصرفی برای همراه اول واریز شود، بلکه هر اپراتوری به میزانی که کاربرانش از شاد استفاده کنند، معادل یک‌سوم ترافیک دریافت می‌کند.

این شفاف‌سازی در پی اخباری که اخیرا پیرامون درآمدزایی همراه اول از طریق شبکه شاد مطرح شده بود، انجام شد.

اخیرا کانال صنفی معلمان ایران در یکی از شبکه‌های اجتماعی با انتقاد از عملکرد شاد نوشته بود: «شاد که بنا بود به عنوان یک شبکه اجتماعی برای دانش‌آموزان به ارائه خدمات آموزشی و پرورشی بپردازد، حالا به یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی همراه اول تبدیل شده است. یعنی هر فیلم و کلیپی که توسط معلمان گذاشته می‌شود یا پویش‌هایی که در آن گفته می‌شود فیلم ارسال کنید همگی در حقیقت یک کمک بلاعوض از سوی دانش‌آموزان و فرهنگیان به همراه اول است.»
 
https://asr8.ir/vdci.3apct1arpbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین