ذوب‌آهن اصفهان و شرکت فرآورده‌های نسوز ایران در راستای توسعه همکاری‌‌‌های درون‌گروهی، تفاهم‌‌‌نامه همکاری امضا کردند.
امضا تفاهم‌‌‌نامه همکاری بین «ذوب‌آهن اصفهان» و «شرکت فرآورده‌های نسوز ایران»
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، مهدی کوهی، مدیرعامل این شرکت در آیین امضای این تفاهم‌‌‌نامه گفت: با توجه به قابلیت‌ها و توانمندی‌های موجود در مجموعه ذوب‌آهن اصفهان و شرکت فرآورده‌های نسوز ایران، تبادل این قرارداد موجب می‌شود که ظرفیت‌های این دو شرکت بیش از گذشته در مسیر شکوفایی و رشد تولید قرار گیرد.

وی افزود‌: ذوب‌آهن اصفهان با پشتوانه بیش از نیم قرن تولید فولاد در ایران، از ابتدای سال‌جاری و بر مبنای پیاده‌سازی استراتژی‌‌‌های تحولی و توجه ویژه به مقوله ارزش‌آفرینی، تعامل اثربخش با شرکت‌ها و صنایع مختلف در سطح کشور را در دستور کار قرار داده است که در این راستا امروز، قرارداد بسیار خوبی به منظور استفاده از ظرفیت‌های درون‌گروهی با شرکت فرآورده‌های نسوز ایران مبادله شد.

سرپرست شرکت فرآورده‌های نسوز ایران نیز در این مراسم اظهار کرد: تبادل قرارداد امروز در راستای توسعه همکاری‌های درون‌گروهی در هلدینگ صدرتامین، ارزش‌آفرینی‌های بسیاری را برای این دو شرکت و در مقیاس بزرگ‌تر برای میهن عزیزمان در پی خواهد داشت.

محسن پروان با اشاره به اینکه شرایط بسیار خوبی برای توسعه همکاری‌ها در ذوب‌آهن اصفهان و شرکت فرآورده‌های نسوز ایران وجود دارد، خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن به عنوان بنیان‌گذار تولید فولاد در ایران در زمینه‌‌‌های مختلف و به‌ویژه در بخش نسوز، دانش و تجربه بسیار خوبی دارد که این سرمایه ارزشمند می‌تواند به عنوان مثال زمینه‌ساز تولید نسوزهای منحصربه‌فرد شود.

وی ذوب‌آهن اصفهان و شرکت فرآورده‌های نسوز ایران را دو شرکت صاحب نام در سطح کشور معرفی و بیان کرد‌: هم‌اکنون سهم واردات نسوز و به‌ویژه نسوزهای خاص در کشور بالاست در صورتی که می‌توان با تکیه بر توان و دانش داخلی این محصولات ارزش‌افزا را در کشور تولید کرد و ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور، اشتغال‌زایی خوبی نیز ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد‌: رهبر معظم انقلاب همواره به مقوله «ساخت داخل» تاکید ویژه‌ای دارند و بنابراین تبادل قرارداد امروز با همین رویکرد انجام گرفت و این جریان بومی‌سازی در بخش تولید محصولات نسوز با همکاری این دو شرکت و در قالب پروژه‌های توسعه‌ای ادامه خواهد داشت.

معاون بهره‌برداری ذوب‌آهن اصفهان نیز گفت‌: کارگاه‌‌‌های این شرکت در زمینه‌های گوناگون مانند ساخت قطعات و تجهیزات در گستره ملی نقش بی‌بدیلی در توسعه صنعتی کشور ایفا کردند.

مهرداد تولاییان افزود‌: ذوب‌آهن اصفهان و شرکت فرآورده‌های نسوز ایران از سالیان گذشته تعاملات خوبی در بخش‌های مختلف داشتند و قرارداد امروز توسعه همکاری‌های بیشتر را در بخش کارگاه‌های نسوز، نوید می‌دهد.

علی نصیری سرپرست معاونت‌های خرید و بازاریابی و فروش ذوب‌آهن اصفهان نیز تصریح کرد‌: این قرارداد با دانش، امکانات و تجهیزات موجود در ذوب‌آهن اصفهان و همچنین توانمندی‌هایی که در شرکت فرآورده‌های نسوز ایران وجود دارد، زمینه‌ساز بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌‌‌های طرفین می‌شود.
 
https://asr8.ir/vdcf.tdmiw6dytgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین