نماینده بانک صادرات در هیات مدیره پدیده نسبت به اقدام این بانک برای درخواست صدور اجرائیه املاک پدیده اظهار بی‌اطلاعی کرد.
بی‌اطلاعی نماینده بانک صادرات در هیات مدیره پدیده از درخواست صدور اجراییه املاک پدیده
جواد وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری عصر هشت، در پاسخ به سوالی درباره ارسال نامه‌های فرمانداری طرقبه به بانک صادرات گفت: این موضوع را از فرماندار باید سوال کنید.

او درباره فرصت یک ماهه‌ای که برای آزادسازی اسناد از رهن بانک داده شده است، متذکر شد: این کارها از طریق بخش دیگری در بانک انجام می شود. من چکاره هستم که مطلع باشم. در جریان چنین موضوعاتی نیستم.

مدیر گروه مالی سپهر صادرات در پاسخ به سوالی مبنی بر این که موضوع مزایده املاک پدیده که از سمت بانک صادرات عنوان شده به چه صورت است، خاطر نشان کرد: در جریان موضوعاتی که شما اشاره می‌کنید نیستم و از مجاری ذی‌ربط بانک صادرات باید پیگیری کنید.

وکیلی البته هیچ اشاره‌ای به این مجاری ذی‌ربط نکرد و در پاسخ به درخواست خبرنگار عصر هشت درباره معرفی این مجاری ذی‌ربط گفت: نخیر نمی‌توانم معرفی کنم.

گفتنی‌ست روز جمعه فرماندار طرقبه-شاندیز درباره زمین‌ها و املاک شرکت پدیده شاندیز که در رهن بانک صادرات است اعلام کرده بود جلسات مربوط به آزادسازی سندها برگزار و مکاتبات با بانک صادرات هم انجام شده است.

حمیدرضا رحیمیان همچنین تاکید کرد که قصد دارد این موضوع از طریق تعامل طرفین حل و فصل شود.
https://asr8.ir/vdci.3apct1auwbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین