به گفته معاون شرکت تپسی، در حوزه‌های جلوگیری از کلاهبرداری، ارائه خدمات بهتر به مسافران و سفیران، تطبیق هویت سفیران و احراز هویت‌ آنها و پیش‌بینی سفر مسافران از هوش‌ مصنوعی بهره می‌بریم.
ورود هوش مصنوعی به «تپسی»
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، محمدمهدی صادق در مورد چگونگی ورود هوش‌ مصنوعی به این سازمان توضیح داد: «چندی پیش هوش‌ مصنوعی در شرکت ما جایی نداشت. اما به عنوان گام‌های نخست، برای تخمین زمان سفر به عده‌ای از برنامه‌نویس‌هایمان آموزش‌هایی دادیم. در ادامه به نقطه قیمت‌گذاری که رسیدیم، متوجه شدیم باید در تپسی هوش ‌مصنوعی را توسعه بیشتری بدهیم.

با توجه به اینکه قیمت‌گذاری نقطه کلیدی کسب‌وکار ما بود، تصمیم گرفتیم این سیستم را با هوش‌ مصنوعی طراحی کنیم و به نتیجه بهتری برسیم. در مرحله بعد نیز برای تخصیص سفیر به مسافر از مدل‌های هوش ‌مصنوعی استفاده کردیم. نکته این است که ما در تمام مراحل از هوش‌‌ مصنوعی برای تعریف متریک‌های علمی موفقیت استفاده کردیم.»

وی افزود: «تمام متریک‌های کاربری هوش‌‌ مصنوعی ما یا در تعداد سفر یا در درآمد بود، یا در نهایت مفهومی بود که به پول تبدیل می‌شد و این به رشد هوش‌‌ مصنوعی در سیستم ما کمک کرد. ما در استفاده از هوش ‌مصنوعی گام‌به‌گام پیش رفتیم تا در نهایت بدانیم که این فناوری در کدام بخش‌های کسب‌وکار ما کمک‌کننده خواهد بود.»

معاون تپسی ادامه داد: «کم‌کم در حوزه‌های جلوگیری از کلاهبرداری، ارائه خدمات بهتر به مسافران و سفیران، تطبیق هویت سفیران و احراز هویت‌ آنها و پیش‌بینی سفر مسافران از هوش‌ مصنوعی بهره بیشتری بردیم و این‌گونه بود که هوش‌‌ مصنوعی در تمام تیم پخش شد.»

صادق افزود: «ما در چهار ماه اخیر یک مرحله دیگر نیز در به‌کارگیری هوش‌ مصنوعی فراتر رفتیم و تیم هوش‌ مصنوعی ما پیشنهاد داد تا برخی موارد که تا پیش از این دستی انجام می‌شد، اکنون با استفاده از تیم فناوری به طور خودکار انجام شود تا به صورت حداکثری از خطای انسانی جلوگیری شود.»
 
https://asr8.ir/vdcj.oe8fuqehhsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین