گزارش سال 1401 لندین نشان می‌دهد پاییز سال گذشته و با قطعی اینترنت، فیلترینگ و اختلال شدید در زیر ساخت کشور، ساخت لندینگ پیج‌ها در لندین 70 درصد و ترافیک ورودی آنها 50 درصد کاهش یابد.
کاهش 70 درصدی ساخت لندینگ پیج‌‌ها در لندین به دلیل اختلال و فیلترینگ
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، سال 1401 یکی از سخت‌ترین و پیش‌بینی‌ناپذیرترین سال‌ها برای کسب‌وکارها بالاخص کسب‌وکارهای آنلاین بود. «لندین» نیز که در زمینه لندین ساخت لندینگ پیج فعالیت می‌کند از این قاعده مستثنی نبود و در نیمه‌ دوم سال گذشته به شدت به چالش کشیده شد.

حال این مجموعه گزارشی از عملکرد و وضعیت خود در سال گذشته را منتشر ساخته است. گزارش سال 1401 لندین شامل چهار بخش اصلی است. ابتدا رخدادهای مهم لندین به تفکیک فصل مرور شده، سپس آمار و ارقام بازدیدها و کاربران، آمار و ارقام پشتیبانی و آزمایشگاه فرود لندین مطرح و در نهایت به دسته‌بندی کانال‌های ورودی و موضوعات لندینگ پیج‌ها اشاره می‌شود.

در سالی که گذشت 40 میلیون بازدید از صفحات ساخته شده با لندین به ثبت رسید. این مجموعه که در نیم سال اول با سیر مثبتی رو به جلو حرکت می‌کرد، در نیمه دوم سال 1401 با چالش‌ها و بحران‌هایی روبه رو شد.



همانطور که نمودار رویدادهای این شرکت نشان می‌دهد، در پاییز سال 1401 پس از فیلترینگ گسترده، اختلال و قطعی اینترنت و شرایط خاص جامعه، بازدید لندینگ‌ پیج‌های لندین به شدت افت می‌کند.



این امر ناشی از توقف فعالیت بازاریابی کسب‌وکارها بود، اما در زمستان این فعالیت‌ها دوباره باز می‌گردند و افزایش کمپین‌ها منجر به رشد بازدید لندینگ پیج‌ها می‌شود.

بنابر اعلام لندین بیش از 30 هزار کسب‌وکار فعال از این مجموعه استفاده می‌کنند و ماهانه بیش از 3 هزار لندینگ پیج فعال توسط لندین میزبانی می‌شود.

کاربران برای لندینگ پیج‌ها از کانال‌های تبلیغاتی مختلفی بهره برده که «یکتانت»، «کانال‌های داخلی کسب‌وکار» و «تپسل» پراستفاده ترین‌ها بودند.



اما از لحاظ نرخ پرش، بهترین وضعیت به «کانال‌های داخلی کسب‌وکارها»، «اینستاگرام» و «گوگل ادز» اختصاص دارد. نرخ پرش در واقع درصد افرادی را نشان می‌دهد که وارد لندینگ پیج شده، اما آن را بدون هیچ عملی ترک می‌کنند. هرچقدر این مقدار کمتر باشد، بهتر است.
 
https://asr8.ir/vdcc.pqia2bqmmla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین