جمعی از رانندگان خودروهای سنگین نسبت به عدم انجام تعهدات شرکت ثمین خودرو و سرای ایرانی اعتراض کردند.
هم خودرو نگرفتیم و هم ماهی 100 میلیون قسط خودرو می‌دهیم!
به گزارش پایگاه خبری عصر هشت، کارزار «درخواست رسیدگی به عدم تعهد شرکت ثمین خودرو و سرای ایرانی» از 19 تیرماه آغاز شده و تا 18 مرداد 1402 ادامه دارد.

امضا کنندگان این پویش که تا این لحظه به 180 نفر رسیده‌اند در نامه‌ای به رئیس دولت و قوه قضاییه نوشته‌اند «لطفا قشر زحمتکش رانندگان خودروهای سنگین را از ظلم شرکت ثمین خودرو و سرای ایرانی، نجات دهید. اینجانبان امضاکنندگان ذیل، بر اساس تبلیغات فراوان تلویزیونی و با فروش همه زندگی و حتی وسیله‌ای که با آن امرار معاش می‌کردیم، اقدام به خرید کامیونت ده‌تن یا کشنده، به‌صورت نقد و اقساطی از شرکت ثمین خودرو یا سرای ایرانی نمودیم».

آن‌ها از عدم انجام تعهدات این شرکت‌ها گلایه و عنوان کرده‌اند «علی‌رغم گذشت چندین ماه از موعد تحویل، نه‌تنها خودروها را تحویل نداده‌اند، بلکه مجبور به پرداخت اقساط سنگین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیونی هم شده‌ایم، که زندگی همه ما را به تباهی کشانده و خانواده‌ها را در آستانه فروپاشی قرار داده است».

در ادامه این پویش آمده است «تعداد محدودی از افراد هم که خودرو تحویل گرفته‌اند، پس از گذشت حدود شش ماه و پاس کردن تمام چک‌های مربوطه، هنوز موفق به اخذ پلاک نشده‌اند. با توجه به عدم امکان کار با خودروی بدون پلاک و هزینه پارکینگ و همچنین پایان بیمه‌نامه خودروهای تحویلی، مشکل این گروه مضاعف می‌باشد».
 
امضاکنندگان این کارزار ادعا کرده‌اند «از آنجا که نام قبلی شرکت ثمین خودرو، شرکت آریا اورست ماشین کرمان بوده و بنا به دلایل نامعلومی، نام شرکت را تغییر داده‌اند، و با نام جدید مجدداً اقدام به فروش خودرو نموده‌اند، و نیز با توجه به عملکرد دو سال اخیر این شرکت، احتمال هرگونه فساد و کلاهبردای وجود دارد».
https://asr8.ir/vdcd.f0x2yt09sa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین