به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، محمد علی شیرازی، مدیرعامل فرابورس گفت: فرابورس مطابق برنامهریزیها سعی داشته تا به قابلیت عرضه یک شرکت در طول هفته در بازار اول و دوم دست یابد. در حالحاضر تقریبا ارزشگذاری پنج شرکت انجام شده است و در صورت تکمیل برخی اطلاعات قابلیت عرضه دارند.
وی ادامه داد: اکنون در حال تغییر نام بازار SME به بازار "نوآفرین" هستیم که دو تابلوی شرکتهای نوپا و دانشبنیان را در درون خود جا داده و مخاطب این بازار عمدتا شرکتهای متوسط حوزه استارتاپ و دانشبنیان هستند.