شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز نسبت به وضعیت سهام خود اطلاعیه‌ای را برای سهام‌داران منتشر کرد.
اطلاعیه پدیده درباره نوسان گیریهای اخیر در گشان
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، پدیده شاندیز که با نماد «گشان» در بورس حضور دارد و این روزها صف فروش‌های سنگین را تجربه می‌کند، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

پیرو مطالب منتشر شده در فضای مجازی توسط برخی کانال‌های تلگرامی در خصوص بعضی فعالین بازار سرمایه که در طی سنوات اخیر نسبت به سرمایه‌گذاری در سهام شرکت توسعه اقدام نموده و همچنین انتساب  نوسانات اخیر قیمت سهام گشان به ایشان، اعلام می دارد؛

۱) تنها مرجع اظهار نظر رسمی، مدیر عامل شرکت بعنوان سخنگو یا کانال رسمی شرکت می‌باشد. بدیهی است هر گونه اظهار نظر خارج از چهارچوب تعیین شده صرفاً اظهار نظر شخصی افراد بوده و توسط شرکت تایید نمی‌گردد.

۲) یکی از جدی‌ترین عوامل موثر در رشد و ارتقای ارزش و نقدشوندگی سهام شرکت ها در بازار سرمایه ضرورت سرمایه‌گذاری و اعتماد معتمدین بازار و‌ شرکت‌های فعال در این حوزه می‌باشد. قطعا طرح موضوعات بی اساس و پایه در مورد نحوه معاملات فعالین بازار سرمایه در نماد گشان یا سایر نمادهای معاملاتی و تلاش برای ارتباط این موضوع با  اصلاح قیمت سهام شرکت، جز ایجاد نگرانی در سهام‌داران حقیقی و حقوقی اثری نداشته و قطعا در بلند مدت آثار زیان‌بار طرح این گونه موارد در میزان توجه و اطمینان فعالین بازار سرمایه به سهام شرکت مشهود خواهد بود.
 
۳) معاملات با اهمیت کلیه سهام‌داران عمده و سرمایه‌گذاران در سهام شرکت به‌صورت دقیق توسط واحد امور سهام مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و بر اساس نتایج مستندات موجود که قبلا هم در اختیار مراجع ذی صلاح قرار گرفته هیچ‌یک از شرکت‌های حقوقی حاضر در هیات مدیره اقدام به انجام معاملات موسوم به نوسان‌گیری در سهام شرکت نکرده‌اند.
https://asr8.ir/vdcj.8evfuqemhsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین