دیجی کالا فراخوان اولین دوره جایزه جهانی «دیجی‌کالا پرایز» را منتشر کرده است. این فراخوان مربوط به یک رقابت جهانی در حوزه دیزاین و طراحی است.
رویداد جهانی دیجی‌کالا با موضوع «بسته‌بندی‌ دیجی‌کالا و تجربه‌ی مصرف‌کننده»
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، دیجی‌کالا‌پرایز در هر دوره‌ی برگزاری، موضوعات و دغدغه‌های متفاوتی را در زمینه‌ی دیزاین مطرح می‌کند و از دیزاینرها و تمام افراد خلاق سراسر جهان دعوت می‌کند تا با نوآورانه‌ترین و هوشمندانه‌ترین ایده‌هایشان در این رقابت شرکت کنند.

دیجی‌کالا درباره این رویداد گفته: در دیجی‌کالا روزانه هزاران بسته برای مشتریان ارسال می‌شود. این بسته‌ها می‌توانند همراه با خودشان “حس مطلوب و خوش‌آیندی” را به همراه داشته باشند. بنابراین ما با همکاری بسته‌ها، یک فضای سالم رقابتی ایجاد کردیم و از تمام افرادی که در سراسر دنیا در زمینه‌ی دیزاین بسته‌بندی فعالیت می‌کنند یا به آن علاقه‌مند هستند دعوت می‌کنیم تا با ارائه‌ی خلاقانه‌ترین و بهترین ایده‌هایشان در این رقابت شرکت کنند. تمام استودیوهای دیزاین، دیزاینرهای مستقل، دانشجویان و دیگر علاقه‌مندان به طراحی بسته‌بندی می‌توانند به صورت “رایگان” در این رقابت بزرگ شرکت کرده و شانس خود را برای برنده‌شدن یکی از جوایز این مسابقه امتحان کنند.

- مهلت فراخوان شرکت در دیجی کالا پرایز: ۷ خرداد الی ۱۵ مرداد
- این رویداد در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود که توسط ۲ داور ایرانی و ۴ داور بین‌المللی، داوری می‌شود.
- شرکت در این فراخوان رایگان است.

 
https://asr8.ir/vdcc.sqsa2bq0pla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین