قرارداد انحصاری تولید، فروش و خدمات پایانه‌های فروشگاهی شرکت Topwise و انیاک برای دو سال دیگر تمدید شد.
تمدید همکاری «انیاک» و «Topwise» برای تولید پایانه‌های فروشگاهی در ایران
به گزارش پایگاه خبری عصر هشتم، شرکت فن‌آوران انیاک رایانه در سال 1378 با هدف ارائه‌ فناوری و خدمات مهندسی نوین در حوزه‌ی فناوری اطلاعات، ارتباطات، تجارت الکترونیک و سامانه‌های پرداخت الکترونیکی تأسیس شد و به فعالان حوزه پرداخت و مراکز پردازش تراکنش‌های مالی، اپراتورهای حوزه ارتباطات، دفاتر خدمات، اصناف و واحدهای فروشگاهی و سایر سرویس‌دهندگان، خدمات ارائه می‌دهد.
 
سودای دو ساله انیاک برای همکاری با TOPWISE

بر اساس اعلام مدیر کارخانه انیاک، این مجموعه در سال ۱۳۹۸ با توجه به نیاز روزافزون کسب و کارها و تأمین‌کنندگان خدمات پرداخت کشور، اقدام به راه‌اندازی خط تولید انواع مختلف کارتخوان کرد.

انیاک از مرداد 1400 تمرکز خود را بر روی مدل‌های Topwis اندرویدی قرار داد و پس از انجام عملیات موفق مونتاژ بر روی نمونه‌ها،‌ سفارش‌ پارت اول را دریافت کرد.

سید جاسم موسوی مدیر این مجموعه در اظهار نظری گفته «پیش‌بینی می‌کنیم سالانه100 هزار دستگاه از مدل‌های اندرویدی را تولید و روانه بازار کنیم».

انعقاد همکاری با جلب اعتماد TOPWISE چین

پس از آنکه انیاک در مهرماه 1401، فاز یک تولید کارتخوان‌های اندرویدی MP35P این شرکت چینی را آغاز کرد، با توسعه و افزایش ظرفیت‌های کارخانه، تولید انواع دیگر دستگاه‌های کارتخوان مورد نیاز بازار از جمله T1 ،T1Pro و M3P را هم در دستور کار قرار داد. 

این شرکت ایرانی، سال اول همکاری با این شرکت خارجی را با موفقیت پشت سر گذاشت تا شرکت Topwise قرارداد انحصاری تولید، فروش و خدمات خود را به مدت دو سال دیگر با این شرکت ایرانی تمدید کند.

شرکت انیاک بر اساس این قرارداد، نماینده تولید انحصاری، فروش و خدمات پس از فروش پایانه‌های فروشگاهی شرکت تاپ وایز از جمله MP35P،T1 و … در ایران خواهد بود.

انیاک علاوه بر راه‌اندازی خط تولید و مونتاژ دستگاه‌های کارتخوان، بهسازی و تعمیرات تخصصی پایانه‌های فروشگاهی را هم انجام می‌دهد و پنج خط تولید مجزای آن با ظرفیت تولید بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه در سال، می‌تواند براساس نیاز بازار، نسبت به تولید انواع کارتخوان اقدام کند.  

TOPWISE یک شرکت های‌تِک (High Tech) است که دارای یک مرکز تحقیق و توسعه 500 نفری و دو مرکز تولید با 2 هزار و پانصد نفر پرنسل است و در زمینه تولید صندوق‌های فروش لینوکس محور، اندروید محور، دستگاه‌های پرداخت مبتنی بر qr code و سیستم های تشحیص چهره فعالیت دارد.

این تولید کننده چینی مدعی است که نرخ خرابی دستگاه‌های آن  1.73 درصد است که کمتر از میزان خرابی 3 درصدی در این صنعت می‌باشد.
https://asr8.ir/vdcg.z9qrak9wqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین