ظهر امروز نماد معاملاتی پدیده «گشان» در بورس رفع تعلیق شد.
پایان چند ماه بلاتکلیفی سهامداران پدیده | کشف قیمت به روز دوم موکول شد
به گزارش پایگاه خبری عصر هشت، بهمن ماه سال گذشته بود که «گشان» در بورس تعلیق و سرمایه سهام‌داران این شرکت معلق شد.

اگر چه شرکت پدیده در طول این چهار ماه در چند مرحله تلاش کرد با ارائه توضیحات متعدد به ناظر بازار بورس، نماد خود را از حالت تعلیق خارج کند اما کارساز نبود.

بلاتکلیفی 110 هزار سهام‌دار این شرکت باعث شده بود که سهام‌داران از طریق مختلف نسبت به احقاق حقوق خود مطالبه داشته باشند و با راه‌اندازی کارزار، نوشتن نامه به مسئولین ذی‌ربط و ... خواستار تعیین تکلیف «گشان» شوند.

بلاتکلیفی و انتظاری که در نهایت امروز به نقطه پایانی خود رسید و بنا بر اعلام ناظر بازار، نماد پدیده بازگشایی شد.

در این اطلاعیه آمده است:

«نماد معاملاتی شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز (گشان)، پس از برگزاری مجامع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نوبت دوم صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم پس از افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه الف و ب و ارایه توضیحات در خصوص موارد منجر به تعلیق از طریق سامانه کدال، از طریق انجام حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش، امروز یک شنبه آماده انجام معامله می‌باشد. لازم به ذکر است پس از انجام حراج ناپیوسته و حذف سفارشات، در صورت لزوم بازگشایی مرتبه دوم اطلاع رسانی می‌شود. در غیر این‌صورت انجام معاملات در نماد مذکور به صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی امکان‌پذیر است»

گفتنی‌ست در پایان معاملات روز یک شنبه، به دلیل اختلاف قیمت‌های معاملاتی، قیمت سهام گشان کشف نشد و این مرحله به معاملات روز دو شنبه موکول شد.
https://asr8.ir/vdcg.t9qrak9zzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین