مدیرعامل شرکت صنعتی محورسازان ایرانخودرو با اشاره به سه شیفته شدن شیفت‌های کاری این شرکت از افزایش 100 نفری پرسنل خط تولید ایرانخودرو خبر داد.
افزایش 100 نفری کارگران خط تولید محورسازان ایرانخودرو
به گزارش پایگاه خبری عصر 8، حمیدرضا باریک‌بین با تاکید بر افزایش میزان تولیدات این شرکت بیان کرد: پس از آن که شیفت‌های کاری شرکت از دو به سه افزایش یافت، به نیروهای متخصص بیشتری در مجموعه نیاز داشتیم و با فراخوان و جذب افراد مورد نیاز، اکنون کارگران خط تولید ایرانخودرو از 323 به 423 نفر افزایش یافته است.

وی با بیان این که افزایش نرخ محصولات شرکت شامل دو قسمت است، عنوان کرد: یکی از حوزه‌های افزایش قیمت مربوط به نرخ اقلام تبادلی (مواد اولیه) است. با توجه به این که این اقلام طبق یک قرارداد خرید و افروش از شرکت ساپکو خریداری می‌شوند، با همان نرخ خرید بعلاوه درآمد سهم سازنده در نرخ محصول نهایی اعمال می‌گردند.

باریک‌بین افزود: از آن‌جا که محصولات شرکت از قطعات زیادی تشکیل می‌شود و تامین تمامی این اقلام نیاز به سرمایه در گردش بالایی دارد لذا 14 قلم عمده از آن‌ها را از سایر شرکت‌های قطعه‌ساز خریداری نموده و در محصول نهایی شرکت استفاده و به فروش می‌رسند.

وی تاکرد کرد: افزایش نرخ اقلام تبادلی، به‌جز همان 14 مورد، به دلیل خرید و فروش با نرخ یک‌سان در قراردادهای شرکت ساپکو تاثیری بر سود و زیان شرکت ندارد.

مدیرعامل محورسازان ایرانخودرو تصریح کرد: مورد دیگر افزایش نرخ محصولات به افزایش نرخ حق‌العمل کاری مربوط می‌شود که جهت مونتاژ قطعات و افزایش نرخ ماشین کاری برخی اقلام تبادلی خام مورد استفاده در محصول نهایی بر سود و زیان شرکت تاثیر مستقیم دارد که با تهیه آنالیز قیمت و توافق آن با قدرت چانه‌زنی در قراردادهای فروش با شرکت ساپکو لحاظ می‌شود.

باریک‌بین درخصوص تولیدات آتی ایرانخودرو خاطرنشان کرد: پروژه‌های ساخت و ماشینکاری کالیپر ترمز خودروهای 206، 207 و دنا توسط واحد مهندسی شرکت در مرحله امکان‌سنجی، طراحی و ساخت دستگاه‌ها و ماشین‌ابزارها می‌باشد که جزئیات مراحل و درصد پیشرفت آن از طریق اسناد شرکت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شرکت محورسازان ایرانخودرو با نماد «خوساز» در بورس تهران حضور دارد و امروز در بازه 30180 ریال معامله می‌شود.
 
https://asr8.ir/vdcg4.9qaak9zrrp.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین