رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با استاندار خراسان رضوی برای ایجاد تالار منطقه‌ای بورس در مشهد و همین‌طور مرکز تأمین مالی در خراسان رضوی تفاهم کردند.
فایل ویدیو
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت،  این تفاهم‌نامه بین استاندار خراسان رضوی و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و همین‌طور رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار امضا شد. 

بر اساس این تفاهم‌نامه قرار است تالار منطقه‌ای بورس در استان و همین‌طور مرکز تأمین مالی در خراسان رضوی ایجاد شود. همچنین همکاری مشترک برای کارگاه‌های آموزشی بخش دیگری از این تفاهم‌نامه‌ها بود. 

علاوه بر این قرار است در فرآیند پذیرش شرکت‌های استان با پیشنهاد استاندار خراسان در بازار سرمایه تسریع شود. 

موضوعات تفاهم‌نامه میان سازمان بورس و اتاق بازرگانی خراسان رضوی نیز شامل همکاری مشترک برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی است. علاوه بر این قرار است پارلمان بخش خصوصی در استان، شرکت‌های توانمند برای ورود به بازار سرمایه را به سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی کند و فرآیند پذیرش این شرکت‌ها تسهیل شود. 

بر اساس تفاهم انجام شده میان استاندار خراسان رضوی، رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار دبیرخانه دائمی پیگیری مصوبات این تفاهم‌نامه نیز در اتاق بازرگانی خراسان رضوی تشکیل خواهد شد.
 
https://asr8.ir/vdcb.wbfurhbsaiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین