مطابق گزارش مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت داده‌پردازی ایران، سود واقعی هر سهم در سال 1400 به میزان 49 درصد کاهش پیدا کرده است.
کاهش 49 درصدی سود واقعی سهام شرکت داده‌پردازی ایران
به گزارش پایگاه خبری عصر هشت، در این گزارش تعداد سهام این شرکت از 650 هزار سهم در سال 1400 با رشد بیش از 33 درصد به یک میلیون و 950 هزار سهم رسیده است که این تغییر تعداد سهام بر مقایسه سایر شاخص‌ها همچون سود واقعی سهام اثر گذاشته است.

نماد شرکت داده‌پردازی ایران در سال گذشته 237 روز معاملاتی را پشت سر گذاشته و در زمینه درآمد عملیاتی با رشد 24 درصدی نسبت به سال قبل خود به درآمد بیش از 840 میلیارد تومان دست پیدا کرده است.

با توجه به اعداد بالا، این شرکت در سال مالی گذشته به بیش از 154 میلیارد تومان به عنوان سود عملیاتی دست پیدا کرده است که در مقایسه با سال مالی قبل از خود رشد 14درصدی را تجربه کرده است.

این حجم از سود عملیاتی حاصل همکاری این شرکت در زمینه فروش کالا و ارائه خدمات با بانک‌های صادرات، مسکن، ملی، ملت، شهر، کشاورزی، سپه و شرکت‌های مدیریت فناوری بورس، خدمات انفورماتیک، بیمه کارآفرین، بیمه سلامت ایرانیان، بیمه سرمد، ارتباطات سیار همراه اول، گاز، برق تهران بزرگ و دانشگاه آزاد اسلامی و ورزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است.

پیش‌بینی رشد 50 درصدی درآمدهای عملیاتی در سال 1402

این شرکت پیش‌بینی رشد 50درصدی درآمدهای عملیاتی تلاش دارد به درآمد 1.2همت دست پیدا کند که با توجه به تعداد نیروی انسانی 213 نفره، نوید روزهای اطینان بخشی را با پیش‌بینی سود بیش از 130میلیارد تومان، به سهام‌داران خود می‌دهد.

بانک رفاه در صدر سهام‌داران شرکت داده‌پردازی ایران

در این شرکت، سهامداران مطرحی به عنوان سهامداران دارای مالکیت بیش از یک درصد در پایان سال مالی منتهی به سال 1401 حضور دارند که مجموعه‌هایی همچون بانک رفاه کارگران با 52درصد سهام و مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی(ره) با 27 درصد از کل سهام، با عنوان سهام‌داران عمده شرکت داده‌پردازی ایران شناخته می‌شوند.
https://asr8.ir/vdcgrz974ak9n.pra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین