گزارش های اولیه حاکی از آن است که بیش از 400 دستگاه خودرو با برند تسلا در محوطه مرکز خریدسابق چسترفیلد پارک شده بودند.
صدها دستگاه خودروی تسلا در یک پارکینگ خالی در مرکز خرید انباشته شده اند
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت،گزارش های اولیه حاکی از آن است که بیش از 400 دستگاه خودرو با برند تسلا در محوطه مرکز خریدسابق چسترفیلد پارک شده بودند.

خودروهای پارک شده شامل 58 دستگاه سایبرتراک با اینترنت شمارش شده بود. هنگامی که ایستگاه خبری محلی در مورد این موضوع گزارش داد، آنها "ده ها" سایبرتراک پراکنده در میان مدل های مختلف دیگر را شمارش کردند.

یک مرکز خدمات تسلا حدودسه مایل از مرکز خرید فاصله دارد. در حال حاضر، مرکز خدمات محلی ظرفیت پارک حدود135 خودرو (از جمله خودروهای مشتریان) را دارد. در حال حاضر مشخص نیست که این قطعه چقدر پر است، اما تصاویر ماهواره ‌ای نشان می ‌دهد که اغلب بیش از نیمی از این منطقه پر از خودرو است. محلی ها می گویند که پارک کردن تسلا در این مرکز خرید غیرعادی نیست، اما تعداد خودروها در هفته های اخیر به شدت افزایش یافته است.

پس از اینکه تسلا اولین گزارش درآمد سه ماهه خود را برای سال 2024 منتشر کرد، برخی حدس میزنند که "موجودی"، اصطلاحی که طبق گزارشات کارکنان تسلا برای توصیف خودروهای موجود در مرکز خرید استفاده می کنند، نشان دهنده خودروهای اضافی است که تسلا هنوزآنها را فروخته است. اخبار اخیر از آلمان نشان می دهد که یک فرودگاه محلی به محل ذخیره سازی هزاران خودروی جدید تبدیل شده است. اگر درست باشد، این ممکن است نشان دهد که تسلا با مشکل نسبتاً جدی تقاضا مواجه است.

منبع:خبر خودرو
https://asr8.ir/vdce.x8ebjh8of9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین