طی دو هفته گذشته، سریال Fallout به صدر اخبار دنیای سرگرمی و به یکی از پر‌مخاطب‌ترین آثار پخش شده از شبکه‌های آنلاین تبدیل شده است. حال شرکت آمازون گزارشی منتشر کرده که در قالب آن تعداد بینندگان از زمان شروع سریال مذکور مشخص شده است.
سریال Fallout موفق به جذب ۶۵ میلیون بیننده شد
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، با استناد به گزارش Amazon، سریال Fallout بیش از ۶۵ میلیون بیننده داشته که این تعداد اثر مذکور را در جدول محبوب‌ترین و پر‌بیننده‌ترین آثار شبکه پرایم ویدئو بعد از سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power در جایگاه دوم قرار می‌دهد. این امر به خوبی نشان می‌دهد که دنیای پسا‌آخرالزمانی فال اوت تا چه اندازه در جذب بازیکنان و مخاطبان غیر‌گیمر موفق ظاهر شده است.

در حالی که اکثریت آثار ساخته شده با اقتباس از بازی‌های ویدیویی، تلاش می‌کنند بیشترین تطابق را منبع اصلی داشته باشند، سریال Fallout کمی متفاوت عمل کرده است. پیش از شروع پخش، سازندگان اثر مذکور اعلام کردند که سریال فال اوت به عنوان پنجمین بازی اصلی عمل خواهد کرد. این بدان معنا بوده که وقایع سریال Fallout در ادامه بازی‌های ویدیویی قرار گرفته و راه آن‌ها را ادامه می‌دهد. این تصمیم می‌توانست یک رویکرد خطرناک باشد، اما عملکرد سریال فال اوت نشان می‌دهد که سازندگان در دستیابی به هدف خود موفق بوده‌اند. این سریال نه تنها حجم بالایی از مخاطبان را جذب کرده، بلکه تحسین منتقدین و طرفداران سری بازی‌های Fallout را به دنبال داشته است.

پیش از اعلام تعداد بینندگان سریال فال اوت، شرکت آمازون تایید کرده بود که فصل دوم این اثر ساخته و پخش خواهد شد. قبل از شروع نمایش، این امر قطعی نبود. گراهام واگنر، نویسنده و شورانر سریال Fallout، گفت که قسمت آخر به شکلی ساخته شده که در عین پایان دادن داستان، فضا را برای ادامه باز گذاشته است. در حال حاضر مشخص نیست که اثر مذکور چه زمانی بر‌می‌گردد.

موفقیت سریال Fallout باعث شده که تعداد بازیکنان سری مذکور به شکل قابل‌توجهی افزایش پیدا کند. فروش نسخه فیزیکی و دیجیتالی آخرین اثر اصلی منتشر شده از سری فال اوت یعنی بازی Fallout ۴، در هفته گذشته به میزان ۷۵۰۰ درصد بالا رفت. این میزان از فروش نشان می‌دهد که پس از تماشای سریال، افراد زیادی مشتاق هستند که سری بازی‌های فال اوت را برای اولین بار تجربه کنند. در حال حاضر مشخص نیست که بازی بعدی سری Fallout چه زمانی منتشر خواهد شد، اما با توجه به برنامه‌های بتسدا این امر در آینده نزدیک رخ نخواهد داد.
 
https://asr8.ir/vdcg.79trak97npr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین