۶ خودرو جدید سوزوکی توسط راسا موتور خاورمیانه وارد ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات خودروهای Suzuki برای عرضه در بازار ایران آشنا خواهیم شد.
سوزوکی به ایران می آید
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، شرکت راستا موتور خاورمیانه طرح واردات خودروهای سوزوکی را در دستور کار خود قرار داده است و به‌زودی شاهد عرضه ۶ خودرو جدید سوزوکی به بازار ایران خواهیم بود. در این بخش با مشخصات خودروهای سوزوکی – Suzuki برای عرضه در بازار ایران آشنا خواهیم شد.

۶ خودرو جدید سوزوکی در راه بازار ایران

شرکت راسا موتور خاورمیانه قصد دارد ۶ خودرو جدید سوزوکی شامل سیاز، بالنو، جیمنی، سوئیفت، فرانکس بنزینی و فرانکس هیبریدی را روانه بازار ایران کند که البته تاکنون شاهد عرضه سوزوکی سیاز و سوزوکی بالنو بوده‌ایم و ۴ خودرو دیگر نیز به‌زودی روانه بازار خواهند شد. در ادامه می‌توانید تصاویر و مشخصات فنی این خودروها را مشاهده کنید.

سوزوکی سیاز Suzuki Ciaz

سوزوکی سیاز با یک پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی ۴ سیلندر خطی روانه بازار ایران خواهد شد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از پیشرانه نیز توسط گیربکس ۴ سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این سدان دیفرانسیل جلو ظرف مدت ۱۴ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و حداکثر سرعت آن نیز ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

سوزوکی بالنو Suzuki Baleno

سوزوکی بالنو به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر مجهز شده که قدرتی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن‌متر را تولید می‌کند. یک گیربکس ۴ سرعته نیز قدرت تولیدی از پیشرانه را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. این خودرو ظرف مدت ۱۱ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و به‌ازای هر ۱۰۰ کیلومتر نیز حدود ۵.۴ لیتر سوخت مصرف می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

سوزوکی جیمنی Suzuki Jimny

سوزوکی جیمنی در قالب یک شاسی بلند کوچک ژاپنی در بازارهای هدف با موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر مجهز با فناوری زمان‌بندی متغیر به فروش می‌رسد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۰۱ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن‌متر را ارائه دهد. یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به تمام چرخ‌های این خودرو را بر عهده دارد.

سوزوکی سوئیفت Suzuki Swift

سوزوکی سوئیفت قرار است با یک موتور ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی ۳ سیلندر روانه بازار ایران شود که می‌تواند قدرتی برابر با ۸۲ اسب بخار و گشتاور ۱۰۸ نیوتن‌متر را به تولید برساند.

سوزوکی فرانکس Suzuki Fronx

سوزوکی فرانکس در بازارهای هدف با دو پیشرانه به فروش می‌رسد؛ پیشرانه اول از نوع ۱.۵ لیتری است که قدرتی برابر با ۱۰۲ اسب بخار و گشتاور ۱۳۷ نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. پیشرانه ۱.۲ لیتری این خودرو نیز می‌تواند قدرتی برابر با ۸۹ اسب بخار و گشتاور ۱۱۳ نیوتن‌متر را تولید کند.

سوزوکی فرانکس هیبریدی Suzuki Fronx Hybrid

سوزوکی فرانکس هیبریدی در دو نسخه در بازارهای هدف عرضه می‌شود. نسخه اول آن به یک موتور ۱ لیتری ۳ سیلندر توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۹۹ اسب بخار و گشتاور ۱۴۷ نیوتن‌متر را تولید کند. مدل دیگر این خودرو نیز دارای یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی بوده که قدرتی برابر با ۱۰۲ اسب بخار و گشتاور ۱۳۷ نیوتن‌متر را به‌همراه دارد.

قدرت پیشرانه هر دو مدل توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. نیروی پیشرانه برقی این خودرو توسط باتری‌های لیتیومی تامین می‌شود و همچنین این پیشرانه از فناوری ISG نیز بهره می‌برد.
https://asr8.ir/vdce.o8ebjh8fx9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین