اکنون که به روزهای پایانی سال 1402 نزدیک می‌شویم، شرایط فروش BAC X3 Pro از سوی خودروسازان بم اعلام شده است.
شرایط فروش خودرو BAC X3 Pro برای نخستین‌ بار اعلام شد
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت BAC X3 Pro ازجمله خودروهای جدید بازار ایران به حساب می‌آید که معرفی آن در پایان سال 1401 صورت گرفت. اکنون که به روزهای پایانی سال 1402 نزدیک می‌شویم، شرایط فروش BAC X3 Pro از سوی خودروسازان بم اعلام شده است. این خودرو از ابتدا به‌صورت اقساطی عرضه می‌شود تا شانس بیشتری برای جلب نظر مخاطبان ایرانی و موفقیت در بازار داشته باشد. در جدول زیر می‌توانید بخشنامه فروش این خودرو را مشاهده کنید:

BAC X3 Pro درواقع یک کراس‌اوور از برند جیلی است که با نام جیلی ویژن X3‌ پرو در بازارهای جهانی شناخته می‌شود. عرضه این خودرو به بازارهای صادراتی از سال 2021 آغاز شده است و می‌توان گفت با خودرویی مدرن مواجه هستیم. البته طراحی ظاهری این خودرو همانند بسیاری دیگر از هاچ‌بک کراس‌ها، فاقد هماهنگی کلی است.

یکی از نکات مثبت BAC X3 Pro برای مشتریان ایرانی، پیشرانه تنفس طبیعی این خودرو است. این کراس‌اوور به موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز است که حداکثر 102 اسب‌بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس این خودرو نیز از نوع اتوماتیک CVT است که انتخابی مرسوم برای خودروهای اقتصادی به حساب می‌آید.

این مشخصات فنی در ترکیب با وزن خالص خودرو که کمتر از 1.2 تن است، شتاب و کشش قابل‌قبولی را فراهم می‌آورند. مصرف سوخت ترکیبی BAC X3 Pro نیز 6.1 لیتر در صد کیلومتر عنوان شده است. با توجه به باک 50 لیتری، برد کراس‌اوور BAC بیش از 800 کیلومتر در حالت ترکیبی خواهد بود. سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم شروع به حرکت در سربالایی، دو کیسه هوا، سانروف، فرمان برقی، تریم چرمی کابین، کروز کنترل، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه دیجیتال، سیستم چندرسانه‌ای به‌همراه نمایشگر 8 اینچی به‌همراه دوربین و سنسور پارک عقب تجهیزات کراس‌اوور مونتاژی کرمانی‌ها را تشکیل می‌دهند.
https://asr8.ir/vdcg.u9trak9uupr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین